Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostin 4 kirjaa lukioon ja 2 luentopaperi arkkia. Hinta 78.19€!! ei perse :S

Onpa taas ollut suhteellisen väsyttävä päivä töissä. Onneksi oon silti saanut jotain aikaiseksi...lippuja, lippuja, lippuja vielä kerran lippuja.

Kimsson-kulta on taas puhunut helliä täällä. Oih, mä sulan :haart:

Pitäs lähtee ostamaan kirjoja ja käydä samalla huppari hakemassa, ei jaksais kun niin nälkä.

Onpa taas ollut suhteellisen väsyttävä päivä töissä. Onneksi oon silti saanut jotain aikaiseksi...lippuja, lippuja, lippuja vielä kerran lippuja.

Kimsson-kulta on taas puhunut helliä täällä. Oih, mä sulan :haart:
En mä nyt ole, kai? Sait minut eilen jo täyttymykseen sanoillasi, noilla kaksiteräisillä miekoillasi, joilla samalla satutat ja suojelet minua. :haart:

Voin kuvitella T-Byrdin ja Kimssonin aktin. Se olisi lyhyttä ja julmaa...

Kolme työntöä, läiskäisy sisäreiteen ja poistuisin itkien rappukäytävään vain poplaritakki ylläni.

Mä alan kokkailemaan, on niin hirmunen nälkä. Söin muuten lauantaina aivan törkeen hyvän makusia metsästäjänleipiä, harmi vaan kun ei saa useammin sieniä.

Huoh ny rupee krapula hiljalleen hellittää. Vähä meinaa kyllä kuolla janoon, muttei pahempaa enää. Oli kyllä aika lystikäs ilta pitkästä aikaa. Vois harrastaa sunnuntaisin baareilua useamminkin:)

Back
Ylös Bottom