Juuri näin olen havainnut jokaisen vuokralla asuvan tekevän. :DTietysti vuokralla asuja olisi sijoittanut ylimääräisen rahansa, joka hänelle jää kun ei maksanyt lainaa 20 vuotta ja eläisi pelkästään sijoituksilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin olen havainnut jokaisen vuokralla asuvan tekevän. :DTietysti vuokralla asuja olisi sijoittanut ylimääräisen rahansa, joka hänelle jää kun ei maksanyt lainaa 20 vuotta ja eläisi pelkästään sijoituksilla.
Juuri näin olen havainnut jokaisen vuokralla asuvan tekevän. :D

Olen myös miettinyt taksikuskiksi ryhtymistä, löytyykö taksikuskeja foorumeilta?
Paljonko tunteja viikossa - paljonko palkka?
Löytyykö foorumilta paljon metallialan työntekijöitä?
Paljonko palkka esimerkiksi koneenasentajalla/hitsarilla?
Kuinka monta tuntia teette viikossa? Ylitöitä?
Olen myös miettinyt taksikuskiksi ryhtymistä, löytyykö taksikuskeja foorumeilta?
ja sitten vielä vähän OT: Kuinka pitkä on ahtaajan koulutusaika keskimäärin?
Palomieheksi tai poliisiksi aijoin mennä, mutta ne haaveet menivät sillä sileäksi kun punaviher-värisokeus sen estää.
:jahas:

Taksikuski saa about 1/3 alvittomasta kassasta. Yhden vuoron kassa vaihtelee 200 ja 600e välillä, eli liksaa tuosta 10-12 tunnin urakasta irtoaa 67-200e. Voinee laskea keskimäärin 10€/h (300-350€ kassa) jos ei ihan paskimpia vuoroja vain aja.Löytyykö foorumilta paljon metallialan työntekijöitä?

missä ammateissa tienaa VARMASTI päälle 7ke/kk? :D alko mietityttää ku kavereiden kans tuli juttua et mikskä alkaa aikuisena :D ja mä aion olla vaa rahan perässä :D
missä ammateissa tienaa VARMASTI päälle 7ke/kk? :D alko mietityttää ku kavereiden kans tuli juttua et mikskä alkaa aikuisena :D ja mä aion olla vaa rahan perässä :D
Putkimiehethän ne puheitten perusteella tienaa ja työkin kuulemma on helppoa.missä ammateissa tienaa VARMASTI päälle 7ke/kk? :D alko mietityttää ku kavereiden kans tuli juttua et mikskä alkaa aikuisena :D ja mä aion olla vaa rahan perässä :D
Voittamalla joka viikko lotossa, vähintään 6 oikein joka kerta.missä ammateissa tienaa VARMASTI päälle 7ke/kk? :D alko mietityttää ku kavereiden kans tuli juttua et mikskä alkaa aikuisena :D ja mä aion olla vaa rahan perässä :D
Tjaa-a, varmaan korkea koulutus paras vaihtoehto. Työn luonnetta tulevaisuudessa ei voi ennustaa kukaan.missä ammateissa tienaa VARMASTI päälle 7ke/kk? :D alko mietityttää ku kavereiden kans tuli juttua et mikskä alkaa aikuisena :D ja mä aion olla vaa rahan perässä :D
Kannattaa melkeinpä alkaa presidentiksi. Ei vaadi minkäänlaista koulutusta, riittää kunhan olet syntyperäinen Suomen kansalainen. Ja tuollaiseen nettopalkkaan saa jo olla todella kovan luokan yritysjohtaja.missä ammateissa tienaa VARMASTI päälle 7ke/kk? :D alko mietityttää ku kavereiden kans tuli juttua et mikskä alkaa aikuisena :D ja mä aion olla vaa rahan perässä :D
Kannattaa melkeinpä alkaa presidentiksi. Ei vaadi minkäänlaista koulutusta, riittää kunhan olet syntyperäinen Suomen kansalainen. Ja tuollaiseen nettopalkkaan saa jo olla todella kovan luokan yritysjohtaja.
Palkkio on tällä hetkellä 10500 euroa/kk, eikä siitä tarvitse edes maksaa veroa. Yksi täysi kuuden vuoden kausi riittää eläkkeeseen ja eläke on 60 % palkkiosta, eli tällä hetkellä 6300 euroa/kk ja se on yhtälailla verovapaata.
Lisäspeksit ja muut edut täältä: http://www.presidentti.fi/netcomm/news/ShowArticle.asp?intNWSAID=34047&LAN=FI
Juuri näin. Ei tarvi myöskään osata kuin jauhaa paskaa ja hymyillä medialle. Ääniä saat naisilta helpommin, jos satut olemaan nainen itsekin.12-14e tunti. tuskin kauas menee. urakkamiehillä tottakai kovempi. vittumaista hommaa. siis lvi-asentajan työ, raskasta. tuo että putkimies tienaa on täyttä legendaa, harvat siellä oikeasti tienaa, sasma koskee kirvesmiehiä.