Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hmm, olisit kyllä voinut jättää laittamattakin...

Anonymiteettini on menetetty. :jahas:

Ootko amiksessa kun koulut alkaa jo nyt?

Lukiossa. Joululoma on sitten 6 päivää pitempi kun normaalisti mutta vituttaa silti ihan armottomasti tämä "säästöratkaisu".

Mä oon ainaki näin vahva
40.gif

Kohta lähden kaivamaan hautoja auki ja repimään puluilta päitä! Hajottaa kun ei saa unta...

Lukiossa. Joululoma on sitten 6 päivää pitempi kun normaalisti mutta vituttaa silti ihan armottomasti tämä "säästöratkaisu".

Voi mahoton kuiten! Mulla alkaa koulu onneksi vasta 1.9. Mut se onki sitte ihan eka koulupäivä uudessa koulussa.

Voi mahoton kuiten! Mulla alkaa koulu onneksi vasta 1.9. Mut se onki sitte ihan eka koulupäivä uudessa koulussa.

Mihin "opinahjoon" oot menossa?

Helvetti että pelkään ötököitä, iso mies. Tossa pörräsi äsken suurehko koppakuoriainen ja olin ihan paniikissa. Yritin tappaa lehdellä mutten saanut kuoliaaksi, rullasin sitten sen yli 15 kilon käsipainolla. Rusahti kunnolla. :dance:

Helvetti että pelkään ötököitä, iso mies. Tossa pörräsi äsken suurehko koppakuoriainen ja olin ihan paniikissa. Yritin tappaa lehdellä mutten saanut kuoliaaksi, rullasin sitten sen yli 15 kilon käsipainolla. Rusahti kunnolla. :dance:

Hämähäkit, muurahaiset, ampiaiset, mehiläiset ja kimalaiset ei pelota, mutta voi jumalauta kaikkia kuoriaisia, tuhatjalkaisia, hevosmurkkuja ja sitte niitä oksettavia perkeleitä, joilla on sakset perseessä ja hampaat naamassa. Jotku madot on myös harvinaisen ikäviä..:(

Ai niin, onneksi olkoon Dutteri:)

Joopasen joo, kohta lähtee viides tunti käyntiin kun sängyssä pyörin. Syön miestä tällänen...

Hämähäkit, muurahaiset, ampiaiset, mehiläiset ja kimalaiset ei pelota, mutta voi jumalauta kaikkia kuoriaisia, tuhatjalkaisia, hevosmurkkuja ja sitte niitä oksettavia perkeleitä, joilla on sakset perseessä ja hampaat naamassa. Jotku madot on myös harvinaisen ikäviä..:(

Sun reittä pitkin kävelee just karvainen tuhatjalkainen.. :wtf: Kato vaikka!!

Ai niin, onneksi olkoon Dutteri:)

Joopasen joo, kohta lähtee viides tunti käyntiin kun sängyssä pyörin. Syön miestä tällänen...

Ei mulla oo vielä synttärit. Vaadin onnitteluja sunnuntaina. Haha!

Mitä sängyssä pyörimistä se koneella istuminen on?:)

Back
Ylös Bottom