Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis pitänyt kokeilla. Empiria kunniaan.

Totta.. Nythän teoria pitää vahvistaa empiirisillä tutkimuksilla. Mun hypoteesi on se, että lämmönnousun suhteellinen laajentava vaikutus on suurempi pillun kuin metallin osalta. Lämmittävänä tekijänä toimikoon hankauksen aiheuttama kitka.

Columbussukka tais lähteä tennistä pelaa. Meikäkin vois ihan just ruveta fillaroimaan...

Edit: Eipäs lähtenytkään. :haart:

Totta.. Nythän teoria pitää vahvistaa empiirisillä tutkimuksilla. Mun hypoteesi on se, että lämmönnousun suhteellinen laajentava vaikutus on suurempi pillun kuin metallin osalta. Lämmittävänä tekijänä toimikoon hankauksen aiheuttama kitka.
Pitääkö ottaa huomioon se, että puhutaanko karvakukkarosta vai poslarista? Lämpötilan osalta siis.
Kohta sulla on sellanen ihqu spinning/pyöräilypeppu. :haart:
Niih. :haart:

Columbu on meidän oma prodigy.
Miten niin?

Pitääkö ottaa huomioon se, että puhutaanko karvakukkarosta vai poslarista? Lämpötilan osalta siis.
Posliini totta kai! Karvainen emättimen seutu saattaa aiheuttaa normaalia korkeamman lämpötilan ja siten systemaattisen virheen lämmön vaikutusta mitattaessa. Kaikki muuttujat on pidettävä täydessä kontrollissa reliabiliteetin takaamiseksi. Sitä paitsi karvapimppiä ei ole yhtä miellyttävää "tutkia".

hämeenlinnassa.. baarit väärällään

ei näkyny viime viikonloppuna ainakaan, tai sit mä olin väärässä baarissa.

edit. mut siihenkin on aika pieni mahollisuus, kun hämppälinnassa on tyyliin kolme baaria.

edit2. by the way oon kuunnellu valehtelematta 4 päivää putkeen Bullet For My Valentinea :rock:

Back
Ylös Bottom