Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

This is the ultimate orgy of homosexuality!

Tarkoittaako Kimsson tuota videoottia?
In Flamesia vai? En. :)

Ihan vaan Lemon Demonin The Ultimate Showdownista tehtyä väännöstä jota voi mm. newgroundsista searchia nimellä Ultimate Orgy. En halua sitä duunissa ruveta katsomaan niin en ala kaivelemaan. ;)

mjaahas.. Vittu kun vähän ramasee. Nukahdan varmaan rattiin, kun pääsen lähteen täältä helvetin perseestä. Duuni on koirille. Dinho ei ole koira. Dinho on vanha merimies, ihan kuten siinä laulussa. wanhanen.

mjaahas.. Vittu kun vähän ramasee. Nukahdan varmaan rattiin, kun pääsen lähteen täältä helvetin perseestä. Duuni on koirille. Dinho ei ole koira. Dinho on vanha merimies, ihan kuten siinä laulussa. wanhanen.
Itsehän nukahdin eilen liikennevaloissa rattiin, jännitystä elämään.
Dinho on vanha perämies.

Kyl se onnistuu normaaliltakin. Joskus tunsin kaverin jolla oli narkolepsia. Sille toi valoihin nukahtaminen ei ollu mikään harvinaisuus edes.

Dinho on vanha homomies. Nukahditko siis oikeesti?! ei helvetti..
Juu, en´mä paskaa jauhanu. Viikonlopun festarikeittojen olin siis ollu koko edeltävän yön hereillä kuten tilitin, ja sitten vajaa 10h duunissa. (täällä meinasin kaks kertaa pudota pariin otteeseen tuolilta kun pilkin). Kotimatka oli sitten vähän hasardia puuhaa tosiaan. Ohikulkutiellä sain vielä oltua semiskarppina, mutta matkan edetessä vähän se valveustila alko heiketä. Ruuhka-aikaan yksissä liikennevaloissa oli niin saatanasti autoja, että kesti jotkut kolmet valot ennenku ite alko olla pääsemässä läpi niistä. Siinä odotellessa sitten havahduin ensin siihen että "vittu toi jonohan menee jo tuolla!" ja toisella kertaa kun auto alkoi valumaan eteenpäin omia aikojaan. Oli aika WTF-fiilis. Teiden kunkku olen. :david:

Stander, saat tulla mun luo lämmitteleen.

Kimsson, voi juma! Jostain luin sellasista "mikrounista", että aivot ottaa muutaman murto-osa sekunnin kestäviä nokosia, että ihminen pysyis tajuissaan. Valitettavasti usein ihminen myös ajaa autoa ja tällöin se on aika fataalia..

Mulla taitaa noita sun "mikrounias" esiintyä vähän aina. Senverran pätkii. ;)

Ota sylkkyyn?

Aamuhetket on kyllä ihan parhaita. Rauhassa vetelehtii ja syö sekä kumoaa pannullisen kahvia alas.

Ikävä vaan jos on helvetillinen kusihätä:D

Back
Ylös Bottom