Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Doddi. Rupes tänää vituttaan töissä eikä oikeen kiinnostanu tehä paskahommaa niin soitettiin työkaverin kanssa kilpailevalle firmalle ja kysästiin oisko niillä mitää nopeeta urakkaa. No olihan siinä saatii 20 euron tuntipalkalla koko päivä. :D

Ja tänää muuten sitä hiiiiivaa sit.

Doddi. Rupes tänää vituttaan töissä eikä oikeen kiinnostanu tehä paskahommaa niin soitettiin työkaverin kanssa kilpailevalle firmalle ja kysästiin oisko niillä mitää nopeeta urakkaa. No olihan siinä saatii 20 euron tuntipalkalla koko päivä. :D

Ja tänää muuten sitä hiiiiivaa sit.

Ja maanantaina oottaa lopputili ja karkotus itäsaksaan very_hot_boy_dirty_slave_anal huoraksi.

Mua sattu tänään jonkiaikaa kivekseen ku istuin sillein et kivekset lepatteli tuolin reunalla.

Ihan ku olis ollu suonenveto kivekses, onks teilel käyny näin? Miten voin ennaltaehkäistä tämmösiä?

EDIT: btw Columbo ratkoo henkirikoksia sikari suupielessään.

Columbo seikkailee tänään.

Onko 902 heppaa paljon vai vähän heppaa?!

Emmä tiedä mut mul on shetlanninponi (eli ½ heppaa) ja kyl sekin aika kovaa kulkee :rolleyes:

Ootkos "ajellu" paljonkin?

Se on vähän turhan pikkunen.

Rasmus.png

joo ^^ tai siis toi ei ole se mun poni mut aika saman näkönen. mun hepalla on lyhyempi harja ja valkonen merkki päässä ja se on tietty kauniimpi :D

Back
Ylös Bottom