Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sinä tiedät jo jotakin elämästä
jotain tiedän minäkin.
kun vain uskallat lakata pelkäämästä
paratiisin saat takaisin.

ja mikki soolo: tiiddiii diiiiii ditiidiiii idii tidiiii tdiii dDAUUUU!

aamusin on kyllä aika cock käydä salilla ku meinaa aina ruveta hapottamaan ja purjottamaan :urjo:

...mites preijerin olotila nyt näin huonoon kuntoon on päässyt? itsehän en epäile päihteitä syylliseksi :D

olipa söpö jalkajumppa justiinsa:haart:

Huh, tankkasin äsken alas eilen tuorejuustossa paistamani 450g sinihomejuustomarinoitua kanaa. Nyt on ähky.

Voi saatana mitä snobeja, nyt ei puutu ku Standeri kertomaan aamupalastaan joka oli taas jotain tyyliin tiibetiläisen tiilihirvenvasemmanpuoleisensieraimen karvoissa haudutettua kermasuklaabruleefreesse kroisanttia.

Ei jumalauta keijot.. viimeks kun pakkiksella kävin ni täällä tahkottiin vasta sivulla 925! Samat jutut silti näyttäis olevan vielä :D

Elämä ilman nettiä on kyllä niin syvältä että.. Meil ei oo netti toiminu kotona 3 viikkoon, eikä porukat tee mitään sen eteen et netti alkais taas toimimaan. Miten vaikeeta on sen ööh.. "nettiboksin" vieminen korjattavaksi?! 10min ja se olis siinä, mutta kun eeei..
Sitte vielä yks helvetin mulkku on menny sotkeutumaan meikäläisen nais asiohin.. :curs:

Siinä avautumista, ja uudestaan avaudun sitten ku netti taas pelittää.. Nyt olen kirjastossa.. :jahas:

Laitoin rattaat pyörimään ADHD diagnoosia varten... Ekaa kertaa elämässä joutuu turvautumaan mielenterveyspalveluihin. :D

Mä oon pirtee ja energinen. NOM NOM NOM.

wtf_fail.jpg

Alkaa taas jo "osata" treenata:rock: Oli viimenen pleikka anttilassa, piti varata se ettei kukaan vie:D Tänään alkaa armoton nolifetys, tänä yönä ei nukuta!!

voi vitun jan, saat synttärilahjaksi kosanteripullon nii et voi jättää juhlimatta ja sen saatanan pelikonsolin takia :D
...ja jos naukku ei maistu niin juomme lahjan itse!

No vittu:D Voikait sitä jossakin poiketa ja vähän maistella huomenissa:D

Back
Ylös Bottom