Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

http://youtube.com/watch?v=yCPbYhXi_sg

Mä oon muuten youtubessa kirjautuneena nimellä 'heavymandude'. Piti nähdä yks video mikä vaati rekkaamisen ja sit painoin sitä 'sign up' ja siinä oli valmiina nick 'heavymandude' ja joku salasana. Olin vähän että WTF mut säästyipä ainakin aikaa ja vaivaa kunnei tarvinnut tehdä omia tunnuksia :D :D Niin ja tiedoissa on '34v male, finland'. Olis ihan mielenkiintosta tietää kenen tunnus toi on...

http://youtube.com/watch?v=yCPbYhXi_sg

Mä oon muuten youtubessa kirjautuneena nimellä 'heavymandude'. Piti nähdä yks video mikä vaati rekkaamisen ja sit painoin sitä 'sign up' ja siinä oli valmiina nick 'heavymandude' ja joku salasana. Olin vähän että WTF mut säästyipä ainakin aikaa ja vaivaa kunnei tarvinnut tehdä omia tunnuksia :D :D Niin ja tiedoissa on '34v male, finland'. Olis ihan mielenkiintosta tietää kenen tunnus toi on...

Joku heavymandude on ollu sun koneella YouTubessa ja unohtanut tunnarit talteen. :D

Spämmää niin saatanasti, tulee mukava yllätys kaiffarille. Keräät suosikkeihin jotain My little pony-mainoksia ja sellaista.

Noniin hompit! Setä oli ekaa kertaa viikkoon salilla, ja nyt on pumppi! Paistan vähän kanaa, ja sillä aikaa te iskette meikit naamalle!

Elähän ny höpönassu, homma menee niin että syöt sen kanan raakana meikit naamalla kun mä katon vierestä!

Ja mä juoksen alasti kopteri heiluen sun takana sillä välin kun sä syöt sitä kanaa.

Nyt on paistettu kanaa, kananmunaa ja meetua. Eli jawhööd peitsi kierteelle ja kirmaamaan, sakko-janpa meikit naamaan ja pöydän alle! Nyt on pumppi!

Juttu on niin vedetään ja ollaan vedettävinä kaikki! Sellanen kiva kolmen rinki.

dumbass_burt_reynolds_dumb_ass.jpg

wtf

Heipä hei, kanssakukkujat. Arvatkaapa mitä tämä mörkö syö? Oikein. Raejuustoa.
Argh! Tämähän on melkein jäässä! Pakastimen sulatus meneillään ja raejuustopurkin vieressä jotain jäistä...
Syöminen on sitten mukavaa...

Kohta uus yritys nukkumisen suhteen.

Back
Ylös Bottom