Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu juu karpo messiin vaan...eikös täällä stadissa neitonen asustelekkin niin sitä paremmalla syyllä..Niin, KARPO, etkö meinannut lähteä tuonne miittiin tutustumaan palstalaisiin? Ainakin kaikki aikaisemmat miitit, joissa olen ollut mukana, ovat olleet oikein mukavia, eli suosittelen.
Niin, KARPO, etkö meinannut lähteä tuonne miittiin tutustumaan palstalaisiin? Ainakin kaikki aikaisemmat miitit, joissa olen ollut mukana, ovat olleet oikein mukavia, eli suosittelen.
ja silloinkin vain harkintaan. en ole kamalan innostunut koskaan ollut mistään ryhmätapaamisista tms. Ja sitten Tmanttiseni tutimaan että jaksetaan ottaa mollukkaa viel aikasin ni näytetään hyvältä tangoissa miitissä;)Eläintarhan Neste/K-Market on 24h. Valikoima ei nyt järin laaja ole, mutta aina sieltä jotain keksii. Sinne siis.
edit: elasto, kyllä mä noi rahkatkin vielä ehdin syämään tässä... :D
Selvä hommeli Punakuonoseni. Jos nimi on enne niin sulla palaa huomenissa vaihteeks nokka. :DJa sitten Tmanttiseni tutimaan että jaksetaan ottaa mollukkaa viel aikasin ni näytetään hyvältä tangoissa miitissä;)

Hah...tuttu laulu kuules;)...oli poro nimeltäääääään....ollut ei loiste huono, Petterimme nenänpäääääääääääään......
Nomen est omen;)Rasvaa naamaan vitusti huamenna vaanSelvä hommeli Punakuonoseni. Jos nimi on enne niin sulla palaa huomenissa vaihteeks nokka. :D
Vai KARPO liian vanha miittiin... Mäkin olisin kai oikeasti, mutta kun henkinen ikä on joku 15 niin minkäs teet.
Ny ruokaa ja unille, rok.

Nyt tarkkana ;), tämä on yleisellä puolella tämä thread. Meinasi itseltänikin lipsahtaa tuossa aikaisemmin väsyneenä liikaa infoa, mutta editoin pois.Maikki vois tulla ottaa kuvia mahtavasta "**********miitistä", eiks je![]()
ai katos perhanaNyt tarkkana ;), tämä on yleisellä puolella tämä thread. Meinasi itseltänikin lipsahtaa tuossa aikaisemmin väsyneenä liikaa infoa, mutta editoin pois.
sorgen...wUt. Ihan hippasen korkealta kuulostaa tuo leposyke.Se siitä. Kipeeks tulin. Lavalle sit joku toinen kerta. Jumanvita. :curs:
Leposyke 180 on kait ihan ok? :curs: