Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin, KARPO, etkö meinannut lähteä tuonne miittiin tutustumaan palstalaisiin? Ainakin kaikki aikaisemmat miitit, joissa olen ollut mukana, ovat olleet oikein mukavia, eli suosittelen.

Niin, KARPO, etkö meinannut lähteä tuonne miittiin tutustumaan palstalaisiin? Ainakin kaikki aikaisemmat miitit, joissa olen ollut mukana, ovat olleet oikein mukavia, eli suosittelen.
Juu juu karpo messiin vaan...eikös täällä stadissa neitonen asustelekkin niin sitä paremmalla syyllä..
KAIKKI VAAN MUKAAN SINNE:dance:

jylli, en ole tulossa. taidan olla hiukan liian vanha. ehkä joskus jos on jotain yli-ikäisten juttuja. sitten pistetään harkintaan :) ja silloinkin vain harkintaan. en ole kamalan innostunut koskaan ollut mistään ryhmätapaamisista tms.

(yhtään väheksymättä sitä kuinka hauskaa siellä oli/on/tulee olemaa jne)

Eläintarhan Neste/K-Market on 24h. Valikoima ei nyt järin laaja ole, mutta aina sieltä jotain keksii. Sinne siis.

edit: elasto, kyllä mä noi rahkatkin vielä ehdin syämään tässä... :D
Ja sitten Tmanttiseni tutimaan että jaksetaan ottaa mollukkaa viel aikasin ni näytetään hyvältä tangoissa miitissä;)

Ja sitten Tmanttiseni tutimaan että jaksetaan ottaa mollukkaa viel aikasin ni näytetään hyvältä tangoissa miitissä;)
Selvä hommeli Punakuonoseni. Jos nimi on enne niin sulla palaa huomenissa vaihteeks nokka. :D

Vai KARPO liian vanha miittiin... Mäkin olisin kai oikeasti, mutta kun henkinen ikä on joku 15 niin minkäs teet. :rolleyes:

Ny ruokaa ja unille, rok.

Selvä hommeli Punakuonoseni. Jos nimi on enne niin sulla palaa huomenissa vaihteeks nokka. :D

Vai KARPO liian vanha miittiin... Mäkin olisin kai oikeasti, mutta kun henkinen ikä on joku 15 niin minkäs teet. :rolleyes:

Ny ruokaa ja unille, rok.
Nomen est omen;)Rasvaa naamaan vitusti huamenna vaan:)

Tämä lähtee nyt kyllä nukkumaan. Yllättävästi tuo työviikko ja flunssa kyllä vaan vievät mehut miehestä. Mukavaa loppu yötä muille...

Back
Ylös Bottom