Seuraava matkakohteenne?

Las vegas joulukuun puolesta välistä eteenpäin.. ja nyt niin tyhmältä kun tää kuullostaakin niin kysyisinkin että mistä pirusta matkaa varatessa näkee sen että millasella sillipurkilla sitä leijutaan yläilmoissa? Kun itse en ainakaan huomannut muuta kun lentoyhtiön ja lennon numeron..... Tuskin tämä lennon numero on koneen tyyppi??:rolleyes:

...kysyisinkin että mistä pirusta matkaa varatessa näkee sen että millasella sillipurkilla sitä leijutaan yläilmoissa? Kun itse en ainakaan huomannut muuta kun lentoyhtiön ja lennon numeron..... Tuskin tämä lennon numero on koneen tyyppi??:rolleyes:

Joo, lennon numero ei tosiaan ole sama kuin koneen tyyppi eikä siitä välttämättä pysty kalustoa päättelemään. Joissain netin varauspalveluissa (pakettimatkojen lomalennot ja ebookers ainakin) näkee konetyypin varausvaiheessa, läheskään kaikissa ei. Voithan kokeilla vaikka etsiä tuolta ebookersilta varaamiasi lentoja ja katsoa sieltä millä koneilla lennetään. Tai sitten kysyä suoraan operoivasta lentoyhtiöstä. Kannattaa kuitenkin muistaa että konetyyppi saattaa vaihtua lähempänä ajankohtaa varaustilanteen mukaan, tosin ei niin taida kovin usein käydä.

Edit. Jottei menis kokonaan ohi aiheen niin seuraava ulkomaanmatkakohde taitaa olla Tallinna lokakuussa, sitä ennen kotimaanmatkailua.

Dublin Int'l Horse Show?

Itse lähden autolla "työmatkalle" Ranskaan ja siitä piipahdan joko Dubliniin, Lontooseen tai Roomaan "liikeneuvotteluun".

Sellainen heppa on kuin Guinness...

No perkele, kyllähän tuo mahdollisuus syystä tai toisesta mielessä kävi.:D No tuskin siihen silti tulee tutustuttua sen lähemmin.

Mutta jokin tuossa Irlannissa vaan kiehtoo, kansanmusiikkeineen kaikkineen. On se vaan mukavaa siellä päästä käymään.

kysyisinkin että mistä pirusta matkaa varatessa näkee sen että millasella sillipurkilla sitä leijutaan yläilmoissa? Kun itse en ainakaan huomannut muuta kun lentoyhtiön ja lennon numeron..... Tuskin tämä lennon numero on koneen tyyppi??:rolleyes:

Helsinki-Vantaalta lähtevien koneiden tyypin voi löytää ilmailulaitoksen sivuilta. Siellä on ainakin aikataulukirja (pdf), jossa on listattuna lähtevät ja saapuvat lennot. Toki tuo taitaa olla voimassa vain pari kk kerrallaan eli eipä tuoltakaan välttämättä löydy, jos matkan varaa reilusti etukäteen.

*

Seuraava matkakohde on Pariisi; reilu kuukausi pitäisi vielä jaksaa töissä ennen kuin pääsee taas matkustamaan :dance:

Aah, syyskuun lopusta rapia kolome viikkoa balin saarella. Surffausta hyvää ruokaa ja toivottavasti terveitä elämäntapoja. Reissatkaa ihmiset riittävästi, kyllä haudassa ehtii levätä.

Aah, syyskuun lopusta rapia kolome viikkoa balin saarella. Surffausta hyvää ruokaa ja toivottavasti terveitä elämäntapoja. Reissatkaa ihmiset riittävästi, kyllä haudassa ehtii levätä.

Tarkoitus oli tuonne päin myös lähteä. Sää on vain niin arpomista monessa paikassa. Sade kausi SAATTAA jatkua pitkäänkin. Lupaatko Balille samaan aikaan kunnon kelin niin varataan matka samantien?;)

Öö Jyväskylä-Kuopio jotain? :D

Back
Ylös Bottom