Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Eikä tulekaan olemaan. :thumbs:

Ihan hyvä asenne sulla on. "Minä olen oikeassa, te kaikki muut olette vääräuskoisia, eikä teidän väärät todistelunne minuun vaikuta".

Itse asiaan. Pieni pätkä saudien koraanista:

"Well, in the Saudi edition, English translation, Surah 8, verse 60, a passage on unbelievers reads: 'Make ready against them all you can of power, including steeds of war (tanks, planes, missiles, artillery) to threaten the enemy of Allah.'"
http://www.dailymail.co.uk/news/art...g-offends-Islam-Archbishop--Christianity.html

Jenkit varmaan tappaa Irakilaisia kun Irak hyökkäsi jenkkeihin ensin WTC iskulla. Irak antoi rahallista tukea terroristeille.

Miksköhän Israel näyttää Iranille voimiaan? Oiskohan se siks ku Iran on uhannut useaan otteeseen ydinpommittaa Israel + tukee terrorismia, jolla tapetaan Israelin siviileitä.

Aidsit ja muut pelleilyt voit viedä omaan ketjuus. Mua ei kiinnosta enkä sinne ketjuus oo tulemassa. Jos sua ei kiinnosta Islamin haitat, voisit kanssa pysyä poissa tästä ketjusta.

Paskapuhetta. Mitään linkkiä WTC-iskujen ja Irakin väliltä ei ole löytynyt. Hyvin on uponnut jenkkipropaganda tähän vapaapainijanickiin.

Jenkit ovat Irakissa, koska 1) Yhdysvaltain geostrategiset intressit (öljy) ovat alueella, sattumoisin hyökkäyksellä tuetaan myös jenkkiläisten öljy-yhtiöiden intressejä 2) republikaanit haluavat yksityistää mahdollisimman suuren osan Yhdysvaltain julkisesta sektorista, kotimaassa tämä ei ole onnistunut, Irakissa lähes kaikki mahdollinen on yksityistetty (siis jenkeille, ei irakilaisille) 3) luulevat käyvänsä jotain kristityt vs. muslimit sotaa.

Olen pyytänyt muutaman kerran poistamaan viestin jossa tiedustellaan onko minut ympärileikattu.

Paskapuhetta. Mitään linkkiä WTC-iskujen ja Irakin väliltä ei ole löytynyt. Hyvin on uponnut jenkkipropaganda tähän vapaapainijanickiin.

Jenkit ovat Irakissa, koska 1) Yhdysvaltain geostrategiset intressit (öljy) ovat alueella, sattumoisin hyökkäyksellä tuetaan myös jenkkiläisten öljy-yhtiöiden intressejä 2) republikaanit haluavat yksityistää mahdollisimman suuren osan Yhdysvaltain julkisesta sektorista, kotimaassa tämä ei ole onnistunut, Irakissa lähes kaikki mahdollinen on yksityistetty (siis jenkeille, ei irakilaisille) 3) luulevat käyvänsä jotain kristityt vs. muslimit sotaa.

Olen muuten aika samaa mieltä, paitsi tuon kohdan 3 kanssa. USA:han on nimenomaan määritellyt käyvänsä sotaa terrorismia vastaan, mikä on aika erikoista, valita nyt vastustajaksi tapa käydä sotaa. Minusta tässä on myös virhe, USA:n pitäisi määritellä käyvänsä sotaa nimenomaan islamia vastaan, samoin kuin USA määritteli käyvänsä sotaa kommunismia vastaan. Terrorismi ja islam ovat täysin kietoutuneet toisiinsa, terroristien tulkinta islamista edustaa mielestäni puritaanisinta muotoa islamista. Mainittakoon nyt, että en meinannut mitään muslimimaiden nukettamaista vaan pikemmin ideologisen kamppailun aloittamista.

Olen pyytänyt muutaman kerran poistamaan viestin jossa tiedustellaan onko minut ympärileikattu.
Saahan ne tiedustella vaikka mitä, tuo ei riko vielä palstan sääntöjä. Jos leikkaus kuuluu osana uskontoon, niin eikös se ole tässä keskustelussa aika relevantti kysymys?

Viimeisen kerran, lopeta painelemasta sitä bad post nappia turhaan, kyllä me seuraamme tätä ketjua. Ei sua halua bannata tämmöisen ketjun takia.

WTC, Pentagon, Lontoon pommi-iskut ja Madridin metrotunnelin pommi-iskut.

Itsemurhaiskut, joissa tapetaan kersoja ja siviileitä mielettömästi.

Ohjusiskut Israeliin ja jatkuvat iskut Israelin SIVIILIVÄESTÖÄ kohtaan.

Kai sä oot trolli?

Mua vaan kiinnosta tui ohjusisku israeliin. Olisiko sulla antaa uutislinkkejä tommosiin, en oo ikinä kuullut että sinne ohjuksia olis ammuttu viimesen 17v aikana. Viimeksi sinne ampu Irakin armeija scud ohjuksia persianlahden sodassa vuonna 1991 tai sit on jäänyt joku uutinen mulla näkemättä.

Noi lontoon pommi-iskut, wtc:t, ja madridit ei oo mitenkään todistettu olevan muutaman luolamiehen tekosiks. Todisteet viittaa enemmänkin läntisiin tiedustelupalveluihin jotka tekee tota ja sitten suuri osa väestöstä uskoo kaiken jota niille kerrotaa elämänsä aikana muutenkin niin ne uskoo tuon sitten että tekijöinä on joku "islam hyökkää" juttu.

Mua vaan kiinnosta tui ohjusisku israeliin. Olisiko sulla antaa uutislinkkejä tommosiin, en oo ikinä kuullut että sinne ohjuksia olis ammuttu viimesen 17v aikana. Viimeksi sinne ampu Irakin armeija scud ohjuksia persianlahden sodassa vuonna 1991 tai sit on jäänyt joku uutinen mulla näkemättä.

Noi lontoon pommi-iskut, wtc:t, ja madridit ei oo mitenkään todistettu olevan muutaman luolamiehen tekosiks. Todisteet viittaa enemmänkin läntisiin tiedustelupalveluihin jotka tekee tota ja sitten suuri osa väestöstä uskoo kaiken jota niille kerrotaa elämänsä aikana muutenkin niin ne uskoo tuon sitten..

No en tiedä voiko noita hamasin takapihalla koottuja raketteja sanoa ohjuksiksi, mutta kyllä ne tuhoa aiheuttavat. Salaliittoteoriat voisi minusta laittaa omaan threadiinsa.

pååtta: ohjus on semmoinen lentävä kapistus jossa on piirit ja laskentatietokone tai joku muu menetelmä jolla se lennättää lastin tarkemmin perille kuin raketti. Raketti on ohjaamaton joka lentää niin kauan kuin on polttoainetta, se pitää vain suunnata oikeeseen ilmansuuntaan. Nää hamasin ampumat rautaromut on ihan leluja ja hyvä jos niitä voi raketeiks kutsua.

Ja ei sun hyvä ihminen tarvitse salaliittoteoriaksi kutsua jotakin asiaa joka on todistettu. Vaikka et suostuis jotakin faktaa myöntämään elämäs aikana niin ei se meinaa etteikö se olis olemassa. Etkä voi kiistää muitakaan myöntämästä jo perussivistykseen kuuluvaa tietoa vaan siks jos ei itse ole opiskellut... ja tää ei ole tarkoitettu loukkaukseks.

Ja ei sun hyvä ihminen tarvitse salaliittoteoriaksi kutsua jotakin asiaa joka on todistettu. Vaikka et suostuis jotakin faktaa myöntämään elämäs aikana niin ei se meinaa etteikö se olis olemassa. Etkä voi kiistää muitakaan myöntämästä jo perussivistykseen kuuluvaa tietoa vaan siks jos ei itse ole opiskellut... ja tää ei ole tarkoitettu loukkaukseks.

Perussivistykseen kuuluu tieto, että 9/11 oli USA:n hallituksen järjestämä isku? Ei se asia nyt ihan niin mene.

Noi lontoon pommi-iskut, wtc:t, ja madridit ei oo mitenkään todistettu olevan muutaman luolamiehen tekosiks. Todisteet viittaa enemmänkin läntisiin tiedustelupalveluihin jotka tekee tota ja sitten suuri osa väestöstä uskoo kaiken jota niille kerrotaa elämänsä aikana muutenkin niin ne uskoo tuon sitten että tekijöinä on joku "islam hyökkää" juttu.
Taasko olet niitä Youtuben pätkiä katsellut? Mitkä todisteet muka viittaavat siihen, että se olisi jotain läntisten maiden salajuonittelua? Ei terrori-iskuja tarvitse lavastaa, jotta johonkin maahan hyökättäisiin ja pistettäisiin asiat entistä enemmän vituiksi.

Yhdeksää uhkaa kivitys Iranissa

"Iranin islamilaisen rikoslain mukaan aviorikoksesta tuomittu mies pitää haudata vyötärön ja nainen rinnan syvyydelle kivitystä varten. Kivet eivät lain mukaan saa olla niin isoja, että ne aiheuttaisivat välittömän kuoleman."

Eikö tämä kerro jo jotain näistä ihmisistä? Ja miten he todellakaan eivät sopeudu tänne.

Yhdeksää uhkaa kivitys Iranissa

"Iranin islamilaisen rikoslain mukaan aviorikoksesta tuomittu mies pitää haudata vyötärön ja nainen rinnan syvyydelle kivitystä varten. Kivet eivät lain mukaan saa olla niin isoja, että ne aiheuttaisivat välittömän kuoleman."

Eikö tämä kerro jo jotain näistä ihmisistä? Ja miten he todellakaan eivät sopeudu tänne.

Tätä samaa olen yrittänyt selvittää esim. velipojalle, kun olen jossain asiassa ollut Israelin puolella aika kovastikin ja velipoika heittää sellaista yleiskommenttia että: "Niitä on kiihkoilijoita molemmissa leireissä".
Velipojan kokemukset perustuvat Turkin matkaan.

Esim. just Israel on vähän helvetin paljon länsimaisempi kuin muut Lähi-idän maat.
Saudi-Arabiassa raiskattu nainen tuomittiin ruoskittavaksi ja vankilaan, kun oli ollut autossa väärän miehen kanssa! -näitähän riittää.
Kutsun tällaisia valtioita kun Saudit ja Iran kurapaskavaltioiksi.

Ei kivittämiset ja muut kuulu Europpaan, eikä ne kuulu kyllä minnekkään!

tarkemo sanoi:
Tätä samaa olen yrittänyt selvittää esim. velipojalle, kun olen jossain asiassa ollut Israelin puolella aika kovastikin ja velipoika heittää sellaista yleiskommenttia että: "Niitä on kiihkoilijoita molemmissa leireissä".
Velipojan kokemukset perustuvat Turkin matkaan.

Esim. just Israel on vähän helvetin paljon länsimaisempi kuin muut Lähi-idän maat.
Saudi-Arabiassa raiskattu nainen tuomittiin ruoskittavaksi ja vankilaan, kun oli ollut autossa väärän miehen kanssa! -näitähän riittää.
Kutsun tällaisia valtioita kun Saudit ja Iran kurapaskavaltioiksi.

Ei kivittämiset ja muut kuulu Europpaan, eikä ne kuulu kyllä minnekkään!

Noita todellakin riittää ja silti ihmiset rasistiksi leimautumisen pelossa eivät korviaan hetkauta asialle, kun sama muoti on rantautumassa Eurooppaan.

Back
Ylös Bottom