Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pomo jolla on johtamistaidot on jääneet siihen mitä RUK:ssa on opetettu
a) rähjätään muodon vuoksi vaikka kaikki sujuisikin hyvin
b) rähjätään ensimmäiselle vastaan kävelevälle tyypille muiden tekemisistä

joskus salilla käy samaan aikaan eräs nainen, joka painoja nostellessa päästää eroottisia ääniä/voihkaisuja.. minua se lähinnä ärsyttää mutta on samalla hauska kattoa kun nainen päästää eka voihkaisun kun kaikki miehet kääntää yhtäaikaa pään sinne suuntaan :)

Haha, repes ku kuvitteli kyseisen tilanteen :D

Puhelinmyyjät. Joku finninaamainen pikku-mulkku soitti ja kysyi haluanko ilmaisen lahjalehden josta maksan kuitenkin käsittelymaksun. Sanoin että kiitos ei ja jumalauta että räkänokan ääni kylmeni välittömästi. Tähän saakka olen yrittänyt olla ystävällinen niille tunkeileville huoranpenikoille (jos olet puhelinmyyjä niin kyllä, olet kunniaton huoranpenikka, mene oikeisiin töihin) koska tekevät vain työtään, mutta loppuu kyllä ystävällisyys tähän.
Muutenkin soittojen määrä on kasvanut, vituttaa arpoa myykö siellä joku äpärä jotain paskalehteään vai soitetaanko työhaastatteeluun tms.

Pitäisi rakentaa laite joka iskee soittajan korvaan niin saatanan kimeän ja kovan äänen että siltä lähtee kuulo. Loppuisi ainakin se häiriköinti ja paskan kauppaaminen.
http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35

Puhelinmyyjät. Joku finninaamainen pikku-mulkku soitti ja kysyi haluanko ilmaisen lahjalehden josta maksan kuitenkin käsittelymaksun. Sanoin että kiitos ei ja jumalauta että räkänokan ääni kylmeni välittömästi. Tähän saakka olen yrittänyt olla ystävällinen niille tunkeileville huoranpenikoille (jos olet puhelinmyyjä niin kyllä, olet kunniaton huoranpenikka, mene oikeisiin töihin) koska tekevät vain työtään, mutta loppuu kyllä ystävällisyys tähän.
Muutenkin soittojen määrä on kasvanut, vituttaa arpoa myykö siellä joku äpärä jotain paskalehteään vai soitetaanko työhaastatteeluun tms.

Pitäisi rakentaa laite joka iskee soittajan korvaan niin saatanan kimeän ja kovan äänen että siltä lähtee kuulo. Loppuisi ainakin se häiriköinti ja paskan kauppaaminen.

Noista on kyllä tullut aika helvetinmoinen riesa. Itselläni on kaksi liittymää ja molempiin tulee näitä soittoja joka päivä. Siis todellakin joka päivä ja myös iltaisin. Parhaimpana päivänä olen saanut jopa kolmesta eri puljusta kuunnella myyntipuheita. Ja annas olla jos et vastaa niin pommitus senkun kovenee. Yhtenä päivänä unohdin toisen puhelimeni kotiin kun menin töihin ja palatessani töistä samasta numerosta oli tullut viisi puhelua. Yllättäen numero oli salainen kun soitin tiedusteluun.

Pari viikkoa sitten hommasin kiellon näille soitteiluille mutta voimaantulo kestää kuulemma 1-3kk eli vähän aikaa pitää vielä kestää.

Edit: Kattos tuossahan se linkki onkin yo. postissa. Suosittelen kokeilemaan

Olen pilannut elämäni. Voispa mielen vaihtaa, tai jotain, etten tätä surullista asiaa tiedostaisi joka sekunti...

Mikä ny niin surullista on? Akka jätti?

Juuei, ei ole sentäs akkaa. Minkähän takia tää tälle palstalle tulikin, eikä punttimimmien vitutuksiin...

Surullista on se, että olen itse, aivan omilla tekosillani, pilannut elämäni. Enkä mie oikein saa asiaa purettua, kun en kenellekkään halua asiasta avautua. Hankalaa...eikä tääkään helpota, et kirjottelee jonnekki keskustelupalstalle edes sen, että vituttaa :(

Tuo Puhelintarjonnan rajoituspalvelu todellakin toimii, oli mennyt vanhaksi vanha esto tuossa talvella niin heti rupes puhelin soimaan. Pistin eston takaisin niin parissa kuukaudessa loppu soitot kokonaan.

Juuei, ei ole sentäs akkaa. Minkähän takia tää tälle palstalle tulikin, eikä punttimimmien vitutuksiin...

Surullista on se, että olen itse, aivan omilla tekosillani, pilannut elämäni. Enkä mie oikein saa asiaa purettua, kun en kenellekkään halua asiasta avautua. Hankalaa...eikä tääkään helpota, et kirjottelee jonnekki keskustelupalstalle edes sen, että vituttaa :(

Noh,ainakin lohduttaa tietää että oman elämän kusi itse eikä joku muu.
Niin karulta kuin se kuulostaakin.

Olen pilannut elämäni. Voispa mielen vaihtaa, tai jotain, etten tätä surullista asiaa tiedostaisi joka sekunti...

Miten voi pilata elämänsä? Mikä on niin suuri teko, että ELÄMÄ on pilalla? Elämään kuuluu vastoinkäymiset ja mokat. Niistä pitää sitten vaan ottaa opiksi ja kasvaa vahvemmaksi. Toki jos olet jonkun päästänyt päiviltä nii silloin voi melkein sanoa, että elämä on pilalla.

Kyllä ne asiat yleensä ajan kanssa sutviintuun ja sulla on viissiin aika monta kymmentä vuotta vielä tätä elämää jäljellä, joten koita vaan jaksaa laittaa asiat kuntoon ja jatkaa eteenpäin.

Miten voi pilata elämänsä? Mikä on niin suuri teko, että ELÄMÄ on pilalla?
Jeps. Ite oon kyllä sitä mieltä ettei sitä omaa elämää ihan noin vaan "voi pilata". Ellei sit oo suurinpiirtein tappanu lauman ihmisii tai jotain vastaavaa. Kyllä kaikesta aina selviää vaikka aluks ei siltä tunnu!:thumbs:

Jeps. Ite oon kyllä sitä mieltä ettei sitä omaa elämää ihan noin vaan "voi pilata". Ellei sit oo suurinpiirtein tappanu lauman ihmisii tai jotain vastaavaa. Kyllä kaikesta aina selviää vaikka aluks ei siltä tunnu!:thumbs:

Siis mitä helvettiä:curs: Kyllä se elämä on "pilalla", jos ei pysty omien valintojen/tekemisten vuoksi enää tekemään asioita, joita arvostaa ja joista sai iloa. Mie en v*ttu voi tehä enää niitä asioita. Ne oli tärkeitä, iso osa, kuulu hyvin tiukasti miun elämään. Ei voi korvata. Nyt se on pilalla. Se, mitä kenenki "elämään" kuuluu, ni on aika perskohtasta.

Voi vitun vittu, nyt vasta vituttaakin, kun piti kirjottaa alunperin.

:curs: :wall: joka -keleen yritys tilata netistä ja maksaa luottokortilla päättyy tällä viikolla epäonnistumiseen, joka kerta ruudulle ilmestyy teksti

Yhteyden aikakatkaisu

Palvelin osoitteessa solo3.nordea.fi vastaa pyyntöihin liian hitaasti.

vähän offtopic, mutta tiukoissa trikoissa treenaavat miehet jaksavat huvittaa:D

Omalla salilla on yks Pertti Perusinsinöörin näköinen jamppa, joka treenaa painijatrikoo-tyyppisessä asusteessa ja balettitossut (vai mikskä niitä kutsutaan) jalassa. Sinänsä se ja sama, missä asusteissa porukat treenaa niin kauan kuin se on säädyllisen rajoissa, mutta kysymys kuuluu, eikö jokin muu asuste kävisi yhtä lailla? :D

vähän offtopic, mutta tiukoissa trikoissa treenaavat miehet jaksavat huvittaa:D

Öö? Et varmaan tarkottanu, mut kysyn ny kumminki et oisko ne painijoita? :rolleyes:

:haart:
Öö? Et varmaan tarkottanu, mut kysyn ny kumminki et oisko ne painijoita? :rolleyes:

sulla oli varmaan tarkotus lainata tota painitrikoo postia..
ite tarkotin semmosia housumallisia trikoita, joista parhaimmassa tapauksessa vehkeetkin paistaa läpi. paita tietysti housuissa että persekin erottuu kunnolla:eek:

Tänään kun menin salille niin siellä ei usein ole ketään, koska koulun salista on kyse. Niin kun menin ihmettelin hieman miksi on niin pimeää, ovet ovat kiinni, joku hakkaa säkkiä ja joku kuuluu puhuvan jotain muuta kuin suomea. No vaihdoin pukuhuoneessa vaattet ja kun avasin oven saliin niin pieni huvitus iski päälle. Jostain syystä siellä oli 2 n- 15- vuotiasta saksalaispoikaa hakkaamassa säkkiä pimeässä huoneessa, jossa on tosin pari pientä ikkunaa ja he kuuntelivat voicea kännykän kautta. Lämäytin sitten heti valot päälle, aukaisin ikkunan ja pistin stereoista pauhaamaan death metallia omaksi kivakseni :)
Pojat hakkasivat säkkiä ja lyönnit olivat kauheita vaakasuuntaisia heijjareita ja pojat myös tekivät hieman habaa ja jalkaprässiä jonka jälkeen he jo lähtivätkin.
Olis voinu treenatessa karjua siellä jatkuvasti "Perrrkele !" tai vastaavaa säikyttääkseen pojjaat, mutta enhän minä sellaasta.

Olisit karjunu, en voi kuvitella mitään huvittavampaa ku mies isoilla painoilla karjumassa ja pienet pojat säikkymässä =P Ois ollu hauska seurata vieressä ku pojat ois varovasti kurkkinu =P

Ikään katsomatta naurun purskahduksia aiheuttavat miehet, jotka vetävät paidan housuihin ja housut nostetaan reilusti navan ylitse. Voi hemmetti tänäänkin menin semmonen kestohymy päällä, kun sellainen reilu nelikymppinen äijä teki keppijumppaa ko. asusteissa lisämausteina olivat vielä lila/puna/sininen tarralenkkarit :lol2:

Back
Ylös Bottom