Suomessa on ryssiä ja muslimeita ja muita sen takia koska kansa niin haluaa.
Jos kansa ei tota haluaisi, niin ne äänestäisi jonkun järkipuolueen kuten perussuomalaiset valtaan. Perussuomalaiset on ainoa aito puolue joka tekee jotakin jota äänestäjät haluaa. Se ei ole semmoinen puolue joka pienessä piirissä päättää mitä pitäisi tehdä. Suomen munattomat nykyihmiset ovat antaneet tämän tilanteen mennä tähän ja teitä munattomia on eurooppa täynnä, siitä johtuu se ns "islamisoituminen".
Mitä se hyödyttää syyttää niitä muslimeita sillä ei ne tänne tulisi ellei me kansalaiset valittais kansanedustajia jotka lopulta menee Eu parlamenttiin (kansan äänestämänä) jossa taas äänestetään pakolaiskiintiöistä, maahanmuutosta ja muuta. Suomalaiset ei päätä enään suomessa tapahtuvista asioista koska te olette niin halunneet, syyllisiä ollaan kaikki. Suomalasiten pitäis olla maanantai aamuna kaduilla vaatimassa eroa Eu:Sta mutta eihän selkärangattomista nilviäisistä siihen ole.
Syyttäkää itteenne jotka ootte äänestäny kokoomusta, sdp:tä, vasemmistoa, rkp:tä, keskustaa, vihreitä, te olette noita äänestämällä edesauttaneet suomen osalta tätä kansakunnan hajoamista.
Onnea.
Semmoinen kansa, semmoiset kansanedustajat ja "pää"ministerit. Puhumattakaan presidentistä..
Itse olen oman korteni kekoon kantanut äänestyksissä kun olen äänestänyt suomen puolesta, äänestänyt ainoaa puoluetta joka on vapauden puolella.
Odottelen sitä päivää kun tulee sähköiset (vilppi)äänestyskoneet niin sitten semmoiset puolueet kuten Perussuomalaiset katoaa. Meidän muutamankin ääni on sitten historiaa. Rip Finland.