Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä hompit? Pääsin just töistä.. vähä tuli pitkää päivää tehtyä.. :P
Ootko perjantaina hämptonissa tsiguliisoja tsekkaamassa?

Mitäs tässä.. Millon jawhead sun työt alkoi? Miten aattelit viettää loppuillan?

Tos kymmeneltä alko. Aattelin et jos löhöis sohvalla viihdyttäis itseensä ja menis nukkuun.. :P

Ootko perjantaina hämptonissa tsiguliisoja tsekkaamassa?

Wanajafestit kun on niin vedän kolmen päivän kooman. Ja samal yritän iskee niin monta naista kun kerkiän!

Iltaa.

Nyt on ähky.

Iltaa.

Nyt on ähky.

Mullaki. Oon syöny tänään vaikka mitä :(

Silti tekis hirveesti mieli jotain. En vaan tiedä mitä, luultavasti jotain epäterveellistä ja lihottavaa.

Mullaki. Oon syöny tänään vaikka mitä :(

Silti tekis hirveesti mieli jotain. En vaan tiedä mitä, luultavasti jotain epäterveellistä ja lihottavaa.
Noin juuri tein; pureskelin burgereita ja rouskutin ranskalaisia ja tässä tulos. Tsot, tsot minä... :nolo:

Katso 10 cm ylemmäs.

Edit: Tai edelliselle sivulle.

E2: 20 cm.

Heh, luulin että oisit halunnut avautua omasta villistä yöstäs, mutta tais mennä metsään...:rolleyes:

e: Oon ihan töttöröö, taidan sukeltaa peiton alle. Nighty night :)

nii mullaki :(

onko täällä vielä ketä herreillä? I are wakes!

Mä oon hereillä! (tuntuu et oon joka yö hereillä johonkin 3-4 asti. Tänäänkin oikein varauduin siihen nukkumalla päivällä)

Missasin subleffalta Grease 2:n :itku: Ja Supermanin. Dammit.

Mä oon hereillä! (tuntuu et oon joka yö hereillä johonkin 3-4 asti. Tänäänkin oikein varauduin siihen nukkumalla päivällä)

Missasin subleffalta Grease 2:n :itku: Ja Supermanin. Dammit.

höhö, mullahi meni kahteen-kolmeen eilen... voihan ruojake että tämä valvominen on hölmöläisen hommaa!

mä katon äsken american gangster leffan, oli kyllä hyvä tekele :kuola:

...onkos grease rasva lontooksi? :D

Back
Ylös Bottom