Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kymppitonni oli muuten aikamoista whattefuckia aina joissain jaksoissa...Vähän kuten Voitto Kotiin.

Keijo esitteli aina makaronit ohjelman lopussa Nicke Lingnellin johdattelemana.

Missäpäin muuten asut? Voitas mennä ottaa joku järjetön kyykkysessio jos et asu kauheen kaukana :D
Kuulostaa helkutin hyvältä.. Sä kyl pieksisit mut sata-nolla, mutta ehkä se nostetun raudan määrä ei oo olennaisinta, vaan kovien nostojen jälkeinen huimauksen tunne ja oksennuksen maku suussa ;)

Missä itse majailet? Mä oon available eri puolilla eteläistä ja keskistä Suomea, vaihdan olosuhteista johtuen paikkakuntaa suht usein.

tervetuloa :) Se on siistiä treenata uusien ihmisten kanssa :D

E: Great! Ite asun stadissa.. Enkä mä mitään pieksis, jos en nyt saa treeniä kulkemaan kunnolla, pientä ylitreeniä ehkä ilmoilla :rolleyes:

Mä tuun viuhahtaan.. siis älästi.

to_170.jpg

to_148.jpg

to_196.jpg

to_179.jpg

to_217.jpg

to_212.jpg

Pink Panther näyttää toimivimmalta asulta salitreeniin. Suht kevyt, ei liian väljä, kädet jää vapaiksi nostamista, vetämistä ja punnertamista varten.

Back
Ylös Bottom