Empä olisi kyllä uskonut, että kellekkään tulee mieleen ehdottaa uskonnollisten lakien soveltamista 21. vuosisadalla.
Sanos muuta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Empä olisi kyllä uskonut, että kellekkään tulee mieleen ehdottaa uskonnollisten lakien soveltamista 21. vuosisadalla.
Repeskö kukaan muu toho, että lainaus on väärin ja lainaaja ei ymmärrä "huonon" ja "epäkäytännöllisen" eroa?
Voisko joku fiksu selittää mulle notta miksi nämä itsemurhapommitukset on niin joka päiväinen juttu näiden muslimien keskuudessa? Yksittäistapauksia? Vai onko ne vaan niinku silleen, että ku suomalainen mies(valkoihoinen tapakristitty duunari joka osaa lukea) hakkaa vaimonsa kännissä <--- kuuluu luonteeseen! niin tää itsemurhapommitus on muslimeille vähän samanlainen "MUST" homma? Onks se hip niinku croksit(feikit)?
Voisko joku fiksu selittää mulle notta miksi nämä itsemurhapommitukset on niin joka päiväinen juttu näiden muslimien keskuudessa? Yksittäistapauksia? Vai onko ne vaan niinku silleen, että ku suomalainen mies(valkoihoinen tapakristitty duunari joka osaa lukea) hakkaa vaimonsa kännissä <--- kuuluu luonteeseen! niin tää itsemurhapommitus on muslimeille vähän samanlainen "MUST" homma? Onks se hip niinku croksit(feikit)?
Ehkäpä tärkein syy on siinä, että islamissa ymmärtääkseni ei ole mitään muuta täysin varmaan keinoa päästä paratiisiin kuin, että kuolee taistelun tuoksinassa. Itsemurhapommitus on siis täydellinen keino päästä paratiisiin, siinä kuolee itse 100% varmuudella ja toisekseen vie varmasti mukanaan useita vihollisia.
Voisko joku fiksu selittää mulle notta miksi nämä itsemurhapommitukset on niin joka päiväinen juttu näiden muslimien keskuudessa?
Ja se vielä tuosta videosta. Jos joku rupee nyt inisemään "kyllähän suomessakin sidotaan ihmisiä puihin ja jätetään mettään mätänemään".. nojoo, silloin siinä on ehkä pari kaveria asialla mutta tossa tosiaan on koko vitun kylä jotka meuhkaa ja yksikään heistä ei tee mitään tytön auttamiseksi.
Listaatko tähän yksilönvapaudet, niin käydään ne läpi?
Suomessa naiselta puuttuu oikeus avioliittoon, puolisoon ja äitiyteen.
Ai niin, unohdin, että islam takaa lesboille ja homoille oikeuden tulla hirtetyiksi.
Perkele koska halla-aho päivittää? Ollu kesälomilla jo vaik kuinka kauan.
Kaikkia tulijoita kohdellaan yksilöinä. Ja yksilöllä on oltava jokin järkevä syy (työpaikka, rakkaus Suomea tai tiettyä suomalaista kohtaan jne.) tulla Suomeen. Mutta jos yksilöllä on järkevä syy, se ei tarkoita, että koko heimo saa tulla.
Jokainen ymmärtää, että jo pelkästään tuon järkevän syyn edellyttäminen karsii tietynlaisia tulijoita rankalla kädellä. Ja siksi esim. Kaapeli ei ikinä voisi hyväksyä sellaista maahanmuuttopolitiikkaa, vaikka siinä ei millään tavalla syrjitä ketään uskonnon tai etnisen taustan perusteella.
Minun Suomeni on aina ollut monikulttuurinen ja avoin uusille vaikutteille.
En puhunut varallisuudesta vaan siitä että olen hyörinyt liikaa piireissä jossa on "vanhojen sukujen" ylikoulutettuja kullannuppuja.
Suomi ei ole kyllä tippaakaan homogeeninen ja meillä tulee tukalat oltavat jos juntti-Suomi ja intelligentsia joutuvat löytämään yhteisen määritelmän maan tavasta elää.
Minä itse asiassa tarvitsen monikulttuurisuutta kyseenalaistamaan tiettyjä "suomalaisia arvoja", jotta kulttuurimme kehittyisi eteenpäin. Minulle junttisuomalainen on ulkopuolinen, en koe että jakaisimme saman kulttuurin.
En minäkään ole koskaan esim. seurustellut suomalaisen kanssa tai tehnyt muutenkaan lähempää tuttavuutta, mutta se ei tarkoita etteikö minulla olisi läheisiä suomalaisia ystäviä tai etten osaisi toimia suomalaisessa yhteiskunnassa. Pidän kiinni omasta kulttuuristani ja arvoistani koska se määrittää minua vahvasti ihmisenä.
Jollekin amikselle voi tuntua vaikealta ymmärtää että korkeasti koulutettu tarvitsee korkeampia virikkeitä, mutta näin se valitettavasti on.