Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Voisko joku fiksu selittää mulle notta miksi nämä itsemurhapommitukset on niin joka päiväinen juttu näiden muslimien keskuudessa? Yksittäistapauksia? Vai onko ne vaan niinku silleen, että ku suomalainen mies(valkoihoinen tapakristitty duunari joka osaa lukea) hakkaa vaimonsa kännissä <--- kuuluu luonteeseen! niin tää itsemurhapommitus on muslimeille vähän samanlainen "MUST" homma? Onks se hip niinku croksit(feikit)?

Voisko joku fiksu selittää mulle notta miksi nämä itsemurhapommitukset on niin joka päiväinen juttu näiden muslimien keskuudessa? Yksittäistapauksia? Vai onko ne vaan niinku silleen, että ku suomalainen mies(valkoihoinen tapakristitty duunari joka osaa lukea) hakkaa vaimonsa kännissä <--- kuuluu luonteeseen! niin tää itsemurhapommitus on muslimeille vähän samanlainen "MUST" homma? Onks se hip niinku croksit(feikit)?

Siihen on lukuisia syitä, mutta eritoten se, että se kylvää pelkoa vihollisen keskuudessa. Onhan se monella tapaa edullista ja tehokasta. Ja aivopesu on helppoa hommaa, varsinkin kun pommittaja saatetaan haluttuun mielentilaan huumeilla ja lupauksilla (esim. me pidetään huolta sun perheestä jne.).

Ehkäpä tärkein syy on siinä, että islamissa ymmärtääkseni ei ole mitään muuta täysin varmaan keinoa päästä paratiisiin kuin, että kuolee taistelun tuoksinassa. Itsemurhapommitus on siis täydellinen keino päästä paratiisiin, siinä kuolee itse 100% varmuudella ja toisekseen vie varmasti mukanaan useita vihollisia.

Voisko joku fiksu selittää mulle notta miksi nämä itsemurhapommitukset on niin joka päiväinen juttu näiden muslimien keskuudessa?

Koska ne on kiihkouskovaisia -> suurin syy miksen halua ensimmäistäkään tänne. Pommittaa ihteään ja toisiaan niiiin paljon kun jaksaa, kuhan pysyy kaukana jossain missä ei sivistyksestä vielä tiedetä mitään.

Varmaan johtuu siitä, että äbläwäblä maissa menee huonosti. Rahaa on vaan uskonmiehillä ja öljypohatoilla, jotka sitten kusettavat kilpaa tavallista kansaa. Ja kusetushan uppoaa kun kansalla menee huonosti ja se on vihainen muutenkin, niin kohdistetaan se viha johonkin muuhun ku näihin rikkaisiin itseensä.

Ja se vielä tuosta videosta. Jos joku rupee nyt inisemään "kyllähän suomessakin sidotaan ihmisiä puihin ja jätetään mettään mätänemään".. nojoo, silloin siinä on ehkä pari kaveria asialla mutta tossa tosiaan on koko vitun kylä jotka meuhkaa ja yksikään heistä ei tee mitään tytön auttamiseksi.

Niin ja noita tapauksia kyllä löytyy aika vitusti, ettei sitä "kyllä suomalaisetkin" -korttia voi käyttää kuin täysi idiootti.

Listaatko tähän yksilönvapaudet, niin käydään ne läpi?

Aloitetaanko vaikka uskonnonvapaudesta? Siis vapaudesta uskoa tai olla uskomatta ja erota uskontoryhmästä.

Miksihän muuten ei ole olemassa nettisivua WWW.EROAISLAMISTA.FI? Ilmeisesti suomalaiset rasistit syrjivät muslimeja uskonnon perusteella, koska vain ev.lut. kirkosta on mahdollista erota netin välityksellä.

Suomessa naiselta puuttuu oikeus avioliittoon, puolisoon ja äitiyteen.

Entäs jos nainen ei halua avioliittoa, puolisoa ja lapsia? Entäs jos on lebso eikä halua että äijä penetroi?

Ai niin, unohdin, että islam takaa lesboille ja homoille oikeuden tulla hirtetyiksi.

Vastauksena ketjun aiheeseen: kyllä olisi todellakin aika herätä.

Euroopan osalta herääminen taitaa olla jo myöhäistä, mutta Suomessa asiat voidaan ehkä vielä ratkaista rauhanomaisesti ja suurin piirtein ihmisoikeuksia kunnioittavalla tavalla. Mutta täälläkin alkaa olla kiire.

Jokaiselle suomalaiselle tulisi esittää kysymys: Haluatko, että islamin vaikutusvalta Suomessa kasvaa?

Taha epäilemättä vastaisi tuohon kysymykseen ehdottomasti kyllä. Minä vastaisin ehdottomasti ei. Molemmat vastaukset ovat pohjimmiltaan mielipideasioita. Jokaisella ihmisellä on oma mielipiteensä, eikä sille tarvitse olla eettisesti ja moraalisesti saumattomia perusteluja. Demokratiassa enemmistön tahto ratkaisee (tai sen tulisi ratkaista). Sen takia tätä asiaa kannattaisi pohtia nyt, ennen kuin Suomi muuttuu demokraattisella päätöksellä teokraattiseksi islamilaiseksi diktatuuriksi.

Kansan enemmistön tahto on tällä hetkellä aivan selvä: suomalaiset eivät halua islamin vaikutusvallan kasvavan, vaan elävät mieluummin seuraavat 500 vuotta suomalaisen kulttuurin mukaisesti.

Vielä tässä vaiheessa islamin nousu on helppo estää yksinkertaisesti sillä, että islamia ei tueta. Toisin sanoen islamille ei anneta veronmaksajien rahoja, moskeijoja ei rakenneta valtion varoilla (eikä anneta rakentaa saudienkaan varoilla), muslimeilta vaaditaan samojen sääntöjen ja lakien noudattamista, mitään erioikeuksia ei myönnetä uskonnon perusteella (ei kotikielen, -kulttuurin ja -uskonnon opetusta koulussa, ei erikoisruokavaliopelleilyjä, samat vaatimukset töissä pukeutumisen ja taukojen suhteen jne.), haaremin pitämistä ei sallita, rikoksiin syyllistyneet ulkomaan kansalaiset karkotetaan pikaisesti. Jo pelkästään noilla toimenpiteillä päästään pitkälle. Osalle muslimeista voidaan jopa maksaa muuttokorvauksia siitä hyvästä, että he muuttavat pysyvästi asumaan muslimimaahan, kuten heidän uskontonsakin jo edellyttää.

Kenenkään uskonnonvapauteen sinänsä ei tarvitse puuttua. Jokainen saa vapaasti uskoa vaikka tonttu-ukkoihin. Sitä ei vain tueta.

Islam kasvaa Suomessa pääosin maahanmuuton kautta. Se on aivan sama, haluaako A. Tammi tai joku lihavuuttaan häpeävä nainen pukeutua säkkiin ja ruveta larppaamaan. Käännynnäisiä ei kovin montaa tule, varsinkaan, jos siitä ei saa erikoisuuspisteitä.

Muslimimaista tulevan maahanmuuton rajoittamiseen on olemassa erittäin yksinkertainen konsti: vaaditaan, että Suomeen muuttavalla on oltava jokin järkevä syy muuttaa Suomeen. Ja sen syyn on oltava järkevä myös Suomen kannalta.
http://reinoblog.blogspot.com/2006/12/jrkev-syy.html

Kaikkia tulijoita kohdellaan yksilöinä. Ja yksilöllä on oltava jokin järkevä syy (työpaikka, rakkaus Suomea tai tiettyä suomalaista kohtaan jne.) tulla Suomeen. Mutta jos yksilöllä on järkevä syy, se ei tarkoita, että koko heimo saa tulla.

Jokainen ymmärtää, että jo pelkästään tuon järkevän syyn edellyttäminen karsii tietynlaisia tulijoita rankalla kädellä. Ja siksi esim. Kaapeli ei ikinä voisi hyväksyä sellaista maahanmuuttopolitiikkaa, vaikka siinä ei millään tavalla syrjitä ketään uskonnon tai etnisen taustan perusteella.

Fiksua tekstiä reino. Olen aika lailla täysin samaa mieltä noista asioista. Harmi, ettei päättäjät ole, eikä demokratia valitettavasti tunnu toimivan nyky-Suomessa sen kummemmin.

Joskus on tullut blogiasikin luettua. Ihan hauskoja juttuja, aika älyvapaata huumoria parhaimmillaan :D Niin ja tietysti nuo asiakirjoitukset sitten myös.

Loppukevennys, ettei mene liian vakavaksi: http://hermes.gagar.fi/epages/TP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/14082006-393585/Products/00011
...juuri kun sanoit, ettei koko heimoa :D tuli repeiltyä tuolle paidalle yksi ilta aiemmin... :lol2::itku:

Perkele koska halla-aho päivittää? Ollu kesälomilla jo vaik kuinka kauan.

Kaikkia tulijoita kohdellaan yksilöinä. Ja yksilöllä on oltava jokin järkevä syy (työpaikka, rakkaus Suomea tai tiettyä suomalaista kohtaan jne.) tulla Suomeen. Mutta jos yksilöllä on järkevä syy, se ei tarkoita, että koko heimo saa tulla.

"Perusteet oleskeluluvan myöntämiselle

Oleskelulupa voidaan myöntää esimerkiksi seuraavin perustein:
perheside Suomeen, suomalainen syntyperä, paluumuutto Suomeen, humanitaariset syyt tai muu erityinen syy, opiskelua tai työntekoa varten."

Mainio idea, mutta olet vain karvanverran myöhässä koska oleskelulupahakemukset on käsitelty henkilökohtaisina niinkauan kuin järjestelmä on ollut olemassa ja luvan myöntämiselle on ollut aina oltava perustelu. Mitään heimokohtaisia oleskelulupia ei Suomessa tunneta.

Minusta tämä nykyjärjestelmä on kyllä käyty sinunkin kanssasi läpi, mutta onko se sitten päässyt unohtumaan?

Jokainen ymmärtää, että jo pelkästään tuon järkevän syyn edellyttäminen karsii tietynlaisia tulijoita rankalla kädellä. Ja siksi esim. Kaapeli ei ikinä voisi hyväksyä sellaista maahanmuuttopolitiikkaa, vaikka siinä ei millään tavalla syrjitä ketään uskonnon tai etnisen taustan perusteella.

Mitä en voisi hyväksyä? Osaatko yhtään tarkentaa vai halusitko vain päästä jotain sanomaan ilman sen kummempia perusteita?

Täytyy ottaa vielä oikein erikseen Kylli-kooste, kun tuo yksi on nii-in ihana. :haart: Lähes epätodellinen.

Minun Suomeni on aina ollut monikulttuurinen ja avoin uusille vaikutteille.

Niin minunkin Suomeni. Usko tai älä. Mutta vähän kannattaa valita, että mitä kaikkia vaikutteita ottaa vastaan. On olemassa myös erittäin huonoja vaikutteita.

En puhunut varallisuudesta vaan siitä että olen hyörinyt liikaa piireissä jossa on "vanhojen sukujen" ylikoulutettuja kullannuppuja.

Ei kyllä uskoisi. :D

Suomi ei ole kyllä tippaakaan homogeeninen ja meillä tulee tukalat oltavat jos juntti-Suomi ja intelligentsia joutuvat löytämään yhteisen määritelmän maan tavasta elää.

Pahimmassa tapauksessa käy niin, että intelligentsia ja maailmankansalaiset lähtevät vähän "kahtelemmaan mualimaa" ja jättävät junttisuomalaiset tänne istumaan tuohikontti päässä muurahaispesässä ja ryytymään omaan junttimaisuuteensa.

Se olisi todellinen inhimillinen katastrofi.

Minä itse asiassa tarvitsen monikulttuurisuutta kyseenalaistamaan tiettyjä "suomalaisia arvoja", jotta kulttuurimme kehittyisi eteenpäin. Minulle junttisuomalainen on ulkopuolinen, en koe että jakaisimme saman kulttuurin.

Astrid Thors lienee tästä asiasta kanssasi täsmälleen samaa mieltä. Et siis ole yksin.

Voi olla, että itsekin ajattelin nuorempana samalla lailla kuin sinä. Nyt, mietittyäni asioita vähän tarkemmin olen sitä mieltä, että minä tarvitsen junttisuomalaisuutta kyseenalaistamaan sitä paskaa, jota meille eri tavoin pakkosyötetään.

Oli miten oli: kyllä hei junttisuomalaisuudellakin on oikeus säilyä elinvoimaisena. Se on sitä monimuotoisuutta nääs! Celebrate diversity nääs!!1!
:abalawabala:

En minäkään ole koskaan esim. seurustellut suomalaisen kanssa tai tehnyt muutenkaan lähempää tuttavuutta, mutta se ei tarkoita etteikö minulla olisi läheisiä suomalaisia ystäviä tai etten osaisi toimia suomalaisessa yhteiskunnassa. Pidän kiinni omasta kulttuuristani ja arvoistani koska se määrittää minua vahvasti ihmisenä.

Toisen polven maahanmuuttaja ja suurimman osan elämästäsi asunut Suomessa, etkä ikinä edes vahingossa ole antanut piparia junttisuomalaiselle?

Nyt ei kyllä kotoutumisprosessi ole mennyt ihan optimaalisella tavalla. :D

Jollekin amikselle voi tuntua vaikealta ymmärtää että korkeasti koulutettu tarvitsee korkeampia virikkeitä, mutta näin se valitettavasti on.

Lue reinoblogia. :)

Back
Ylös Bottom