Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

niinhän tuo muuttaa ... mullaki on ajokortissa pitkät blondit hiukset ja jossain vaihees oli mustat lyhyet hiukset ni enpä päässy ees baariin omilla papereilla ... sit taas kaveri meni kevyesti niillä papereilla ku sillä oli pitkät blondit hiukset :D

Me ajettii tänää pillurallia tankkauspisteen ympäri :D :D Kaveri saanu just kortin, eka kerta ku piti tankata... Ensin tarkistettiin, kummalla puolella tankki on. No sitten koitettiin ajaa tankille... Ensimmäisellä kierroksella huomattiin, että nyt ollaan väärällä puolella. Toinen kierros tuli tehtyä tämän tosiasian varmistamiseksi. Kolmannella kierroksella päästiin vihdoin sitten kääntymään ja tankille (ja huomattiin ettei käy kuin kortti ja visalla ei ollut rahaa... eikun toiselle huoltsikalle) :D
Nainen ratissa... :lol2:

Lol:D

Mä tuun takas jossakin välissä...

Älkääs naurako. Jos ajaa uudella taikka vieraalla autolla ja on hiukan tokkurainen fiilis, voi tosiaan joutua ajamaan sitä bensapumppua ympäri kolmekin kertaa.

Mulle kävi näin tuossa noin vuosi sitten. :D

Älkääs naurako. Jos ajaa uudella taikka vieraalla autolla ja on hiukan tokkurainen fiilis, voi tosiaan joutua ajamaan sitä bensapumppua ympäri kolmekin kertaa.

"Nainen" ratissa... :lol2:

Ihanaa, että joku muukin harrastaa bensatankkipillurallia :D

Oltiin kyllä hiukan paniikissa kun tankki vinku että on tyhjä ja sit jouduttiin ajelemaan ympäriinsä etsimässä huoltsikkaa missä kävi käteinen :jahas:

Repesin aika pahasti... Törmäsin tällaiseen sivuun: http://xcalibur.cc.tut.fi/wiki/index.php/KoExalted:Alyssa

Asioita, jotka kuvastavat Alyssan sankarillisuutta

* Alyssa on maannut kenties enemmän miehiä kuin kukaan muu.
* Alyssa on vietellyt enemmän miehiä kuin kukaan muu (beat that, harmaahonka!)
* Alyssa on sankarillisesti (saako tästä sitä itsepäisyys-virtueta?) ottanut turpaan Harmaahongalta viisi kertaa putkeen, eikä voittanut kertaakaan. Sankarillisuutta osoittaa myös se, että Alyssa ei ole antanut periksi.
* Alyssa on vetänyt rohkeasti paljon kamaa
* Alyssa on huijannut monia ja taas monia. Tai siis. Ei Alyssa huijaa ketään. Jos joku alkaa luulemaan jotain muuta, se on varmaan ymmärtänyt asian väärin.
* Alyssa ei ole murhannut ketään pitkään aikaan. Eikä edes tappanut, tai aiheuttanut suoraa kärsimystä (virheellisistä käsityksistä johtuneita kärsimyksiä ei lasketa)
* Alyssa käännytti Pahat Kerat-chin Kultistist Aurinkoisten Lapsiksi
* Alyssa on järjestänyt Neudornin isoimmat bileet (ja isoimmat orgiat (joista seuraa Neudornin suurin lapsiboomi, joissa toivottavasti on paljon erikoisia lapsia tai elementaaleja))
* Alyssa on ollut järjestämässä Elementtihovia kuntoon, ja oli keskeisessä asemassa Simanosuken, maailman paskimman myyrän, karkoittamisessa
* Alyssa suoritti Suurhaaroissa hommia eräällä velhotyypille, suht sankarillisia tietenkin
* Rikkoi juhlimisen jumalattarena rakastunutta esittäessään Lankeavan Heinän, Ilman lohikäärmeverisen, Lookshyn ilmalaivan kapteenin pään

Mikäköhän peli/saitti toi on :wtf: Oon kyllä aika osuvasti valinnut nickin :D :D

Hyvää yötä kaikille...

Repesin aika pahasti... Törmäsin tällaiseen sivuun:

Mikäköhän peli/saitti toi on :wtf: Oon kyllä aika osuvasti valinnut nickin :D :D
Nyt plikka hei pieneen puhutteluun....:D:D:D:D

Sulle sitä samaa :)

Sulle sitä samaa :)
Hitsin hitsi. Sinä olisit täällä...:D Ja joutuu menemään nukkumaan....
Olisi mukavaa vaihdella ajatuksia...No joku toinen päivä/yö sitten...

Hitsin hitsi. Sinä olisit täällä...:D Ja joutuu menemään nukkumaan....
Olisi mukavaa vaihdella ajatuksia...No joku toinen päivä/yö sitten...
Täällähän mä nykyään pörrään jatkuvasti, selkeästi addiktoitunut, tai jotain.... Kauniita unia :)

Täällähän mä nykyään pörrään jatkuvasti, selkeästi addiktoitunut, tai jotain.... Kauniita unia :)

Okei aika hunajaista, mutta menköön tän kerran...:wtf:

KAUNIITA UNIA MYÖS SINNE....

Sweet%20Dreams%20of%20Honey.gif

Back
Ylös Bottom