Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta ajamaan pillurallia :dance2:
Voin kertoa kokemuksesta, ettei kannata edes hienommalla autolla. Bensa on ensinnäkin vitun kallista, eikä pillusta saatava mielihyvä riitä millään kattamaan optio omistajien taskuun meneviä erkkejä.

Tai sitten mä en vaan osaa...

Ootteko muuten koskaan pyöräilleet fillarilla ilman penkkiä? Siis että siinä on vain se pelkkä tappi...
Jossain netin syövereissä oli pätkä, missä penkin tilalla oli dildo joka liikkui ylös-alas kun pyörällä polki.
Mikä se sarja onkaan missä on kaikkea pervoa ja joista ihmisille maksetaan jos esim ajoi tuolla pyörällä :D

Ja vastaus olen ajanut. Aika hankalaa, meinas aina istua mutta ei onnistunutkaan :/

Kai sinne aina yks teini mahtuu :D

On menny kaksikin:D:D Tosin parin sadan metrin jälkeen meni tollanen ohut vanha ruosteinen vanne ihan vituks...

On menny kaksikin:D:D Tosin parin sadan metrin jälkeen meni tollanen ohut vanha ruosteinen vanne ihan vituks...
Oon kans joskus muistaakseni noin cruisaillut. Vaikka enimmäkseen olenkin maastopyörällä ollut liikkeellä :( Joka rajoittaa kyyditsemistä. Tosin silloin sai kyyditettävä hypätä ohjaustangolle :dance:

Tuokin tapahtu viime kesänä, tänä kesänä jääny kaikki "pöljyilyt" välistä ja kohta kesäkin jo ohi:( Parin viikon päästä täyttäs 18 ja sitten yksi jakso elämästä on mennyt ohi, vituttaa...

Tuokin tapahtu viime kesänä, tänä kesänä jääny kaikki "pöljyilyt" välistä ja kohta kesäkin jo ohi:( Parin viikon päästä täyttäs 18 ja sitten yksi jakso elämästä on mennyt ohi, vituttaa...

Kyllä 18-vuotiaanakin voi tehdä kaikkea hauskaa :D Mua ei ainakaan synttäreinä vituttanu yhtään (seuraavana aamuna kyllä...)

Kyllä 18-vuotiaanakin voi tehdä kaikkea hauskaa :D Mua ei ainakaan synttäreinä vituttanu yhtään (seuraavana aamuna kyllä...)

Joo, sit mä alan kuuntelemaan gansta-räppiä;)

Sit ku täytää 18 niin alkaa alamäki, vuodet vaan vilisee ohi.

Joo, sit mä alan kuuntelemaan gansta-räppiä;)

Oon kyllä ihan varma ettet sä muuta kuuntele nytkään :D

Täällä on ainakin ihan hävyttömän kuuma, kohta pitää vetää itsensä keleksisilleen.

tääl taas on enemminki liian kuuma mun makuun ... vois nyt vähän viilentyä ni vois käydä pyörähtämässä tuol pihalla

Oon kyllä ihan varma ettet sä muuta kuuntele nytkään :D

Lol:D Mä näytän enemmän sellaselta kaverilta joka kuuntelee backstreet boyssia kuin gansta-räppiä, tosin sillon kun mulla ei ole pipo päässä:dance: Sillon kun oli pitkä-tukka niin näytin kuulema sellaselta kaverilta joka kuuntelee vaan metallia... Se on jännä miten tuo pään päällä oleva asia/esine muuttaa ihmistä:D

Voi vittu! Vettä tulee kuin esterin perseestä. Taitaa jäädä pillurallit ajamatta.

Me ajettii tänää pillurallia tankkauspisteen ympäri :D :D Kaveri saanu just kortin, eka kerta ku piti tankata... Ensin tarkistettiin, kummalla puolella tankki on. No sitten koitettiin ajaa tankille... Ensimmäisellä kierroksella huomattiin, että nyt ollaan väärällä puolella. Toinen kierros tuli tehtyä tämän tosiasian varmistamiseksi. Kolmannella kierroksella päästiin vihdoin sitten kääntymään ja tankille (ja huomattiin ettei käy kuin kortti ja visalla ei ollut rahaa... eikun toiselle huoltsikalle) :D

Back
Ylös Bottom