Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katselet Daavidin patsasta viiva märkänä?

Ei. Luen esim. sivistävää kirjallisuutta, jossa ei ole tippaakaan erotiikkaa.

kirjallisuus on ihan jees. ainakin aku ankat :jahas:

Mä oon 5 minuuttia paistamassa lettuja ja tänne tulee yks sivu täyteen paskaa.

Tämäkin viesti on täysin :kakka:
Tää threadi täyttyy kyllä todella hämmästyttävän nopeasti.. Ehkä liiankin nopeasti. Missä on oivaltava pissakakka/keijo-huumori wtf-threadin alkuajoilta vähän Indican ja psykomallun muinaisten sekoilujen jälkeen? :(

Mää luen niitä aikuisviihdelehtiä.. ja aku ankkaa..

Älä anna sille nukahtamisen tunteelle periksi! Kun pääset sammumiselle otollisimman hetken ohi sammumatta, selviät koko yön :dance:

Tässähän ei sammuta :curs: Tää kahvisetti uppoo hyvn ja lämmittää hienosti. Lähen vielä puotiin ja euron ilta, mitähän tästä tulee..

Tuli muuten mieleen.. mitä vittua tapahtu kakkoselle! Joskus täälpäin oli viel silleen et kymmenestä puol yhteentoista sai tuopin 50 sentillä, puol yhestoista yhteentoista euro jne sinne kakkoseen asti ja sit puoleltaöin tuli normihinnat.

Tässähän ei sammuta :curs: Tää kahvisetti uppoo hyvn ja lämmittää hienosti. Lähen vielä puotiin ja euron ilta, mitähän tästä tulee..
Hirveet perskännit. Annat Suuren Viinan Hengen johdattaa sua. Siitä tulee autuaan turvallinen olotila, kun menettää kaiken itsekontrollin. Asiat vain tapahtuvat, kuin jonkin ulkopuolisen mystisen voiman aikaansaamina. Sulla ei oo minkäänlaista vastuuta, koska et itse ohjaa itseäs. Sulla on vain vapaus antaa virran viedä mukanaan. Ja jos aamulla heräät komeasta ökykämpästä rikkaan ja kuvankauniin sinkkunaisen vierestä, voit kiittää Suurta Viinan Henkeä tapahtuneesta.

Back
Ylös Bottom