Katselet Daavidin patsasta viiva märkänä?
hyi hyi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipas ihana suihku
Kenen kanssa olit? Mihin suihkun suuntasit?Olipas ihana suihku
Muista kuivata myös kainalokarvat etteivät homehdu.Niin kuin yleensä; joka paikka puhtaaksi.
kirjallisuus ja taide on perseestä
e. olipa hyvin perusteltu väite :D
Muista kuivata myös kainalokarvat etteivät homehdu.
Tää threadi täyttyy kyllä todella hämmästyttävän nopeasti.. Ehkä liiankin nopeasti. Missä on oivaltava pissakakka/keijo-huumori wtf-threadin alkuajoilta vähän Indican ja psykomallun muinaisten sekoilujen jälkeen? :(Mä oon 5 minuuttia paistamassa lettuja ja tänne tulee yks sivu täyteen paskaa.
Tämäkin viesti on täysin![]()
Kerkeskö Janpa sinne? :evil:
ja jätit hommat siihen? you fail ;)Kerkesin mutta enhän mä ehtiny kun vilkasta Sabinea niin se jo laukes:(
Älä anna sille nukahtamisen tunteelle periksi! Kun pääset sammumiselle otollisimman hetken ohi sammumatta, selviät koko yön :dance:
Kerkesin mutta enhän mä ehtiny kun vilkasta Sabinea niin se jo laukes:(
Hirveet perskännit. Annat Suuren Viinan Hengen johdattaa sua. Siitä tulee autuaan turvallinen olotila, kun menettää kaiken itsekontrollin. Asiat vain tapahtuvat, kuin jonkin ulkopuolisen mystisen voiman aikaansaamina. Sulla ei oo minkäänlaista vastuuta, koska et itse ohjaa itseäs. Sulla on vain vapaus antaa virran viedä mukanaan. Ja jos aamulla heräät komeasta ökykämpästä rikkaan ja kuvankauniin sinkkunaisen vierestä, voit kiittää Suurta Viinan Henkeä tapahtuneesta.Tässähän ei sammuta :curs: Tää kahvisetti uppoo hyvn ja lämmittää hienosti. Lähen vielä puotiin ja euron ilta, mitähän tästä tulee..
Youwish.. U wish.. Uwish? Sä sait kun ajattelit Uwishia? Mä ajattelinkin että sä vaikutat vähän enemmän kalatacon ystävältä.You wish...