Monikulturismi _ääri-ilmiönä_ on tasapäistämistä ja loppujen lopuksi tavoitteena on vaan muussata kaikista ihmisistä samanlaista aivotonta massaa, ja näitten ymmärtäväisten bättre folkin päästä loistamaan autuuttaan. Liekkö niillä ymmärrettävillä "reppanoilla" tässä vaiheessa merkitystä, pääasia että itse saa päteä. No kuitenkin: Suomalaisten intellektuällejen mamun paapojan ensimmäisenä kulttuurina tuholistalla on suomalainen kulttuuri.
Minun Suomeni saattaa olla juntti, mutta sori vaan, en ole huomannut suomalaisten käytös- tai juomatavoissa suuremmin ongelmia. Ystävällisiäkin vielä ovat, prkl! Amislaiset, amk:t ja suurin osa yliopiston käyneistäkin on siedettäviä (ne tekniikan puolta opiskelleet). (toim. huom- saattaa johtua porukoista joissa liikun... Sitä tosin ihmettelen missä nämä hienoperseet ovat jotain deekuja nähneet!)
Kai tälle hiljaiselle perinteiselle suomi-kulttuurillekin on paikkansa, edes täällä kylmässä pohjolassa jonne edes kukaan ei oikeesti voi haluta! Siis ainakin kaikki mitään mistään tajuavat intellektuällit luokan priimukset lähtevät jonnekin fiinimpään, kuten Ranskaan tai Saksaan. Vähintään.
Islamiin en tällä kertaa sekaannu, en ole perehtynyt tarpeeksi kommentoidakseni muuta kuin: maassa maan tavalla!
edit: sori hoono soomi, mutta olen amis. Ei kun amkin käynyt. miten se meni.