Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en sinänsä mikään sotahullu ole, mutta sotahistoria ja eri erikoisjoukko-organisaatiot kiinnostavat.

unohtu sanoo vielä tosta, että tarkka-ammunta ja räjähdekoulutus, lähitaistelu, sekä drive by shooting haulikolla oli nastaa aikoinaan...

Mä en sinänsä mikään sotahullu ole, mutta sotahistoria ja eri erikoisjoukko-organisaatiot kiinnostavat.

unohtu sanoo vielä tosta, että tarkka-ammunta ja räjähdekoulutus, lähitaistelu, sekä drive by shooting haulikolla oli nastaa aikoinaan...

Puhu mulle tuhmia... :kuola:

Mä vaan kuulen.... mmmm... jotain räjähtää... kun taistellaan... ;)

Puhu mulle tuhmia... :kuola:

Mä vaan kuulen.... mmmm... jotain räjähtää... kun taistellaan... ;)

Mä taistelen läpi sun puolustuksen ja ammun sisään. Siellä sun pesäs vaan vittu räjähtää...

ja sabotaasikoulutus ja soluttautumiset yms.. Kylmän sodan aikoihin SAS pääsi aika korkealle kaksoiagenttien avulla neuvostoliitossa, yks oli päässy pressan neuvonantajaks asti :eek:

Se onkin kova joukko. Moni kokeilaista keskeyttää koulutuksen, mikä onkin se, mikä erottaa oikeesti kovat kovista...

Ois hieno päästä kokeileen rajojaan ja fyysisen rasituksen sietokykyä taas. Tosin tää "bodaus" tekee mielestä heikon ja itku tulee, kun ei saa rahkaa tarpeeks ajoissa masuun...

Sitä saa enää vaan kaupasta...

Voihan sitä silti vetää tasot niin epätasapainoon, että gynot pukkaa ja tunteet herkistyy...
Mä ainakin mökötän jos mun ruokailut viivästyy...

Perkele.

Totta! :D "en oo syöny kolmeen tuntiin, tunnen kuinka hauis kutistuu" :D

Olis se ihan mielenkiintosta kokeilla miten oma kantti riittääs. Oma haave ois päästä legioonaan pitämään Compagnie disciplinairea, eli kurikomppaniaa. Sinne pääsee kaikki karkurit yms. Siellä on aika erilainen meininki kuin muualla, oikea paikka karkureille, jos koulutusaikana jättää ryhmänsä, niin miksei tekisi niin oikeassa taistelussakin?

Evellä onkin testoa enemmän kuin meillä kaikilla yhteensä:D

Eniten testoo ja silti naisellisin ;)

Sitä saa enää vaan kaupasta...

Voihan sitä silti vetää tasot niin epätasapainoon, että gynot pukkaa ja tunteet herkistyy...
Mä ainakin mökötän jos mun ruokailut viivästyy...

Perkele.

Awwww... Jotenkin oot niin lutunen:haart: Mitään ihanampaa ei olekaan kuin nuori, möksöttävä ja kiukutteleva poika... :kuola: Vähänkö halisin tommosen hippulapippulahöpölinassuhassutassun ihan lyttyyn :love:

Ja sen jälkeen...

:whip:

Eniten testoo ja silti naisellisin ;)

Awwww... Jotenkin oot niin lutunen:haart: Mitään ihanampaa ei olekaan kuin nuori, möksöttävä ja kiukutteleva poika... :kuola: Vähänkö halisin tommosen hippulapippulahöpölinassuhassutassun ihan lyttyyn :love:

Ja sen jälkeen...

:whip:

Voi kuule, kun tietäisit monta ottajaa mulla on.
:D

Ei tarvi salilla käydä, kun paikat on rutistelusta ja naimisesta aina ihan poikki...

Back
Ylös Bottom