Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ahh, toi salillakäynti on ihanaa pitkästä aikaa, paitsi jaloista on lähteny kaikki liha veke perkele..

Misukka haluu vaa vieraita profiiliinsa ;)

Mut siinä vaan pettyy. Profiilin kun avaa ni ei siellä ole lisää peppukuvia :( Huijausta sanon mä! Tosin on siellä se tuuletinkuva :kuola:

Mut siinä vaan pettyy. Profiilin kun avaa ni ei siellä ole lisää peppukuvia :( Huijausta sanon mä! Tosin on siellä se tuuletinkuva :kuola:
Oon kuullu vesijäähdytteisistä motocrosspyöristä. Mutta ilmajäähdytteinen tussu.:kuola:

Oon kuullu vesijäähdytteisistä motocrosspyöristä. Mutta ilmajäähdytteinen tussu.:kuola:

Parempi se on lämpimänä. Ja kyllähän niissä jotkut nestejäähyt on..

Mä en uskalla laittaa mitään tuuletinkuvia. Pitäis heittää joku hämärä herutuskuva kansioon... :evil:

Tai sit ei :D

Luotan tähän paskanjauhantaan. Sillä mä montaa fuulaisin ellei Columbu aina paljastelis mun todellisia tarkoitusperiä, prkl!
Menee hyvät manipuloinnit hukkaan, nyyh :itku:

Parempi se on lämpimänä. Ja kyllähän niissä jotkut nestejäähyt on..
Juu niin taitaa olla. Sieltä ylempää, kun niistä napeista painaa.Alkaa nesteet alammaksi virrata. Vänkä vekotin.:dance:

Vois kyl mennä runk.. nukkuun.

Vedän eka vaa kät.. eiku pesen hampaat.

Öit!

Tässä nyt sitten MEE.lle Kosteita öitä...Toivoopi ...

MariuszPudzianowski.jpg
chyna-talk-060700-02.jpg

Samaa kaliiberia:

hairy_man_copy.jpg

Back
Ylös Bottom