Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mä luulen kans, sä voisit vaikka saada tänään.. ;)

SCORE!

Ootteko huomanneet että darrapäivinä parta kasvaa suht vikkelään? En oo sheivannut pariin päivään ja alan jo näyttää Chewbaccalta. Siinä ja siinä, kehtaanko lähteä ulos ajamatta partaa.

Kehtaan. Nyt meen kauppaan.

Mäkin oon huomannut ton miehillä. En tykkää herätä sänkipusuihin jos oon nukahtanut siloposkisen viereen :(

Ei saatana. Kuulin merirosvomaisen huudon äsken... YARRRRR. Repesin nauramaan ääntä imitoiden ja mun kielikoru tärähti alahampaisiin melkein halkoen kaikki leegoni.

:( Se oli close call! Taattua WTF-shittiä.

Kyllä tuota Tukiaista panis jos silta leikkais ensin pään irti.
No ehkä muovipussi ajais saman asian. Blondi isoilla tisseillä nyt on väkisinkin jotain mitä on pakko käydä tuuppaamassa.

Evellä kielikoru?????
Blo...Blow... Blo... Töihin töihin job job

Tästä tulee todella hyvä päivä...
Ja ilta...
ja yö...

valvoitko myöhään...?

Mietitkö mua?

En ees valvonu myöhään, tykkään vaan nukkumisesta :D Näin susta unta ja oli niin kiva uni, etten halunnut herätä.

Oltii dokaamassa..vittu jarkalla lähtee aina lapasesta:
10959358c69f.jpg

ei oltu dokaas, eikä toi oo jarkka!

kaikille, en kenellekkään. Totesin vaan. Onpa iskeviä biisejä Sarah Brightmanilla.

Et osaa quotata. Saapas.

Mut hyvä että laturi löytyi. Ois vittumaista elää ilman puhelinta.

Mä sain äsken vastustamattoman tarjouksen siitä että kun kielikoru ei onnistunut halkomaan mun hampaita, niin kuitenkin onnistuisin ihan nyrkistä saamaan hampaat tuusan nuuskaksi.

Reilua. On se hyvä että tilanteet hoidetaan loppuun asti, keinolla millä hyvänsä.
Asun pelottavien ihmisten ympäröimänä.

WTF.

Evellä kielikoru?????
Blo...Blow... Blo... Töihin töihin job job

Oot sä sen joskus nähnytkin ja kehuit kovasti. Et vaan muista. Oot ollu sekavassa olotilassa kaiketi. Mulla on lävistetty ties mitkä pleissit!
hähähähähä

Emmä ota selvää itekkään itestäni aina...

Kukas sun listalle sit vikaks jää?
No jos mä mut viivataan yli, niin varmaan joku toinen kiva poika...

Ja Alyssa:

Aawwwwwwww, mäkin näin susta unta, mut sit heräsin ja oli pakko käydä vispaamassa...

Ja Fuhrer:

Kuka aikoo tänään saada?

ME

ja se on varma nakki...

ei kuitenkaan sitä nakkia vaan pesää...

Ja Alyssa:

Aawwwwwwww, mäkin näin susta unta, mut sit heräsin ja oli pakko käydä vispaamassa...

ihanaa :)

Hyyyyi tota kuvasarjaa. Ällöä.

Taidan mennä ulos kahville.

Back
Ylös Bottom