Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostin fillarin, tervemenoa kilot! Nyt pistetään auto talliin koko loppuvuodeksi, käyttöön otetaan vaan jos on oikeesti mahdoton keli ajella fillarilla!

ei tosin ollu ensisijainen hakukohde, mut what ever
) Tuntuu vaan niin hyvältä et pääsi opiskelee just sitä mitä halus, ja ekalta yrittämältä

Onneksi olkoon! Morota meikäläistä syksyllä.Pääsin kotiin viimein kivan työillan jälkeen ja oon vieläkin uskomattoman onnellinen perjantaina tuleesta Turun Kauppakorkean kirjeestä että oon pääsy opiskelemaanei tosin ollu ensisijainen hakukohde, mut what ever
) Tuntuu vaan niin hyvältä et pääsi opiskelee just sitä mitä halus, ja ekalta yrittämältä
ja kotonakin ilahduttaa aina niin iloisesti 7kk vanha pyhän birman kissa, joka toiv.antaa mun nyt myöskin nukkua![]()
Tuntomerkkeinä kynis olemus ja keijo tukka (en tiiä vielä millainen se on syksyllä mutta keijo kuitenkin). :D
Mikäs jalalle kävi?Elämä alkaa taas maistua. Aurinko paistaa, jalkaan ei satu, röntgen 2 viikon päästä. Lisäksi haavat oli parantuneet tosi hyvännäköisesti, todennäköisesti ei jää kauheita arpia. En ole viikkoon vastannut kaverin puheluihin, koska ei ole huvittanut puhua, mutta tänään ajattelin soittaa hänelle. Mitä sitä turhaan kiukuttelemaan, elossa sentään ollaan vielä![]()
Mikäs jalalle kävi?

Ai saatana :( No onneks on paranemaan päin :thumbs:Onnettomuus, reisiluun pää murskaksi ja yks jänne poikki. Kepittelyä nyt hetken aikaa![]()
Lomarahat tulee ensi viikolla.![]()