Ilosaarirock 2008

Katos vaan, Nightwish tulee esiintymään juurille.. hieno homma. Rokissa on tullut pyörittyä vuodesta -97. Onkohan 2-3 krt jäänyt välistä.. Muuten, jos joku kaipaa Lahdesta kyytiä, niin pari mahtuu oikein hyvin. Paikat ainakin voi varata hyvissä ajoin :D

Nightwish on kyllä mainio yllätys. Ja oishan tuolla Eläkeläiset, Stella ja Turisas myös, mutta siinäpä se melkein itelle tuo tarjonta näyttäis olevan. Taitaa tosin tänä vuonna jäädä väliin, kun ois taas uusi koira tulossa just noihin aikoihin taloon. Kolmetoista rokkia kestänyt putki katkeaa...

Menossa, vaikka lippuun menikin lähes viimeset rahat. Asiat tärkeysjärjestyksessä :D

Ilosaari on ollut aina mun suosikkifestari ja siellä on tullut rokattua varmaa kuusi tai seitsämän kertaa. Tunnelma tuolla on ihan ensiluokkainen ja järjestelyt parhaat yhdessä Provinssin kanssa. Viime vuonna oli mun mielestä paras kattaus festarin historiassa ja olin paikalla mutta tänä vuonna taitaa jäädä väliin kun ei ole oikein bändiä mikä olisi pakko nähdä tuolla. Tosin eihän sinne pelkästään bändien takia mennä. Voi olla että tämän kesän suunta on kuitenkin Saunassa tai Ruisrokissa tai molemmissa sillä noissa on tuo esiintyjäkattaus monta astetta innostavampi tällä kertaa. Hieno festari joka tapauksessa ja rokista löytyy aina ennakkoluuloton ja monipuolinen kattaus erilaisista musiikkityyleistä ja artisteista. Iso peukku järjestäjille siitä että viitsivät vuodesta toiseen tehdä tuota yhtä Suomen hienoimmista festivaaleista.

Mä en oo koskaan käynyt ilosaaressa, mutta tänä kesänä tekis hirveesti mieli :hyper: Liput on vaan pirun kalliit... saas nähdä millai tili tulee torstaina :rolleyes:

Mike Patton mukana.

Varsinaisesti rokissa en ole, kun ei lippua itse alueelle ole, mutta muuten menossa mukana kyllä. Lippua en ostanut, kun suurin osa ajasta menee kuitenkin Linnunlahden leirintäalueella ja kaupungilla pyöriessä. Bändien näkeminen ollut itselle aina festareissa toissijainen juttu.

edit. pakkismiitti ois kyllä jees

Muuten, jos joku kaipaa Lahdesta kyytiä, niin pari mahtuu oikein hyvin. Paikat ainakin voi varata hyvissä ajoin :D

Korostan vielä tätä. Yks mahtus vielä kyytiin. Mielellään pieni (ja nätti) naisihminen niin kaikki mahtuu paremmin :D Me Ironbarin kanssa startataan perjantaina Lahdesta klo 15-16 kohti Joensuuta, joku random-hippi on tulossa myös, bongasin sen kyytikyselyn yheltä toiselta foorumilta.

Parikymppiä oon bensarahaa nyhtäny. Hakkaa julkiset mennentullen niin hinnalta kuin laadultakin..

^ Hmm, kitee-jns kyyti ois jees :) Tolosenmäestä jos joku miut poimis kyytiin, jos kuutostien kautta kulkee

Varkauden kautta on kyllä tarkoitus ajaa :( Takaisin tullaan 6-tietä, mutta se ei paljoa auta.
Pistä ilmoitus tänne, joku varmaan tarjoaa sulle kyydin..

Noo, pitääpä vielä kavereilta tarkemmin kysellä.. Niin ja toki rokkijunalla on aika legendaarista matkata :D

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom