Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hoohoo, väsyttäis nii perkeleesti mut pakko mennä töihi prkle :jahas:.

Koskahan voitan siinä lotossa.. En varmaan tee enää päivääkään rehellistä työtä. :dance:

Pari tuntia taisin nukkua yöllä, helvetin kiva lähteä töihin:dance:

E. Slinkee Minx - Summer Rain (Alex K mix):dance2:

Nyt on meikällä sitten ultimate painonpudotus skaba.
30 päivää, 11.5 kiloa. JOS ei onnistu niin pidän näppini erossa kaikista mahdollisista tajuntaa laajentavista nesteistä ja namuista loppuvuoden ,mutta jos ONNISTUN niin juon kahta kauheammin JA palkitsen itseni menemällä jollekkin NÄISTÄ keikoista :rock:

-0.9kg :rock::rock:

Perus aamupala:
Purkki tonnaria
Ehrmanni purkki
Sämpylä
Litra funlight mehua.

Ei helvetti, en meinannut jaksaa syödä noita.
Puhdasta ruokaa saa syödä moninkertaiset määrät tuohon perusmättöön verrattuna:D
Jes!:D

Täälläpäs ei sada :) ainakaan vielä..

Hyvä alku, toivottavasti jatkuu tota tahtia :)

Nyt on tikit poissa. Ei sattunut kauheesti ja oli tosi siistit haavat. Joku 60 tikkiä tais olla yhteensä, suurin osa kirpasi hiukan.
Oon ihan energinen ku oon ollu hereillä ihan aamusta asti ja käyny äitin kanssa kaupungilla ja kahvilla ja vaikka mitä :dance:

Hyvä alku, toivottavasti jatkuu tota tahtia :)

Nyt on tikit poissa. Ei sattunut kauheesti ja oli tosi siistit haavat. Joku 60 tikkiä tais olla yhteensä, suurin osa kirpasi hiukan.
Oon ihan energinen ku oon ollu hereillä ihan aamusta asti ja käyny äitin kanssa kaupungilla ja kahvilla ja vaikka mitä :dance:

Huoh jotkut ne jaksaa :D Ite aamupalalla oon ja lihakset järkyttävän jumissa. Ei pitäs treenata :jahas:

jos kohta siivois kämpän niin tulis jotain järkevää tehtyä.

Back
Ylös Bottom