Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kristityt, sivistyneet länsimaat ovat historian saatossa tappaneet satoja ihmisiä jokaista islamin uhria kohti (ristiretket, maailmansodat, keskitysleirit jne).
Muslimit pelkäävät meitä vähintään yhtä paljon kuin me heitä.
Niin, suuret ikäryhmät jäävät eläkkeelle ja tulee ongelmia. Mutta kuinka suuri osa muslimeista osaa / on halukas tekemään ne työt meidän maassamme? Maahanmuuttajia varmasti oikeasti tarvittaisiinkin töihin, mutta ei kaikista kansoista aina löydy niitä ihan noin vain. Vasemmiston hyysärit mielellään hankkivat Afrikasta "työperäisiä" maahanmuuttajia, mutta tulos ei ole kovin hyvä. Määrä ei korvaa laatua tässä asiassa.
Ja vaikka suomalaiset ryyppäävät huomattavasti enemmän kuin muslimit, niin kyllä muslimeilla on omat päihteet joista yksi on paljon uutisoitu khat.
Sen takia, ettei voida rakentaa muureja valtion rajojen ympärille eikä päästetä ketään sisään eikä ulos.
Tämä on 2000-lukua, ei enää mitkään Berliinin muurit toimi.
Loppuun vielä se, että suurin osa länsimaista ei tulisi toimeen ilman maahanmuuttajia, koska he tekevät duunia mitä muut eivät suostu tekemään.
Sananlaskukin sanoo, että jos et voi voittaa, niin liittoudu vihollisesi kanssa.
Berliinin muurin tarkoitus oli estää ihmisiä pääsemästä pois Itä-Saksasta. Kukaan maahanmuutosta tai islamisoitumisesta huolestunut ei ole estämässä kenenkään pääsyä pois Suomesta. Jos et usko niin kokeile.
Ihanko oikeasti kuvittelet että suurin osa länsimaista (tai edes yksi) olisi kuihtunut pois ilman maahanmuuttajia? Eikö Iso-Britanniaa enää olisikaan? Tai että länsimaat romahtaisivat mikäli maahanmuuttajat saisivat yhtäkkiä päähänsä palata takaisin kotikonnuilleen? Jos tosissasi uskot tähän, niin kenties sinun olisi syytä ruveta puuhaamaan niitä Berliinin muureja länsimaiden ympärille etteivät nämä länsimaille korvaamattomat voimavarat karkaisi. Minä en kyllä viitsisi nähdä vaivaa.
Syrjäisestä sijainnista, niukoista luonnonvaroista ja kylmästä ilmanalasta huolimatta Suomi on pärjännyt tähän asti melko hyvin ilman suurempaa maahanmuuttoa ja "aktiivista" maahanmuuttopolitiikkaa. Minun on vaikea kuvitella miten muut länsimaat, useimmat niistä pidemmällä historialla ja muutenkin paremmilla lähtökohdilla varustettuna, olisivat pärjänneet Suomea huonommin. Olemmeko me Suomalaiset jotenkin erikoisen hyviä, vai muut länsimaat jotenkin erikoisen kyvyttömiä?
Sananlasku? Olipa vastenmielinen. Tässä toinen kuulemani aivopieru samaa luokkaa, suunnattu raiskauksen kohteelle: ”Vastarinnan ollessa turhaa, rentoudu ja nauti.”
Niin taisi, minun mielestäni sinä esitit ontuvan ”Berliinin muuri”-vertauksen ja väitit ettei suurin osa länsimaista tulisi toimeen ilman maahanmuuttajia. Olin sitten väärässä.Tais mennä vähän mun pointti ohi.
Elä helvetissä.Sanoin, että kehitys on vääjäämätöntä...
Tämä ei ole kyllä mitenkään yksiselitteinen kehityssuunta. Huolimatta rajaliikenteen kasvusta rajavalvontaa kiristellään koko ajan vähän siellä sun täällä. Lisäksi kontrollointi kehittyy koko ajan (biotunnisteet yms.)....rajat tulevat olemaan tulevaisuudessa entistä enemmän auki...
No maailmahan on globaali vähän samaan tapaan kuin avaruus universaali, ja ihmisillä tosiaan käydään kansainvälistä kauppaa kuten tavaroilla. En voisi olla enempää samaa mieltä....Tämä on globaali maailma ja ihmiset liikkuu kuten tavaratkin...
Aina on ollut ihmisiä jotka ovat vaikuttaneet muutokseen aktiivisesti, ja sitten on ollut näitä jotka vain sopeutuvat muutokseen. Tekstistäsi saa kuvan, että kannattaisit suomalaisille passiivista sopeutujan roolia. Minä taas kannatan avointa keskustelua siitä, mitä me suomalaiset haluamme olla ja minkälaisessa maassa ja kulttuurissa me haluamme elää. Kun näistä asioista ollaan päästy yksimielisyyteen, sitten voitaisiin ryhtyä toteuttamaan yhteistä näkemystä aktiivisesti. Mielestäni suomalaisten olisi siis itse muokattava Suomen tulevaisuus eikä jättää sitä tehtävää muille....Maailma muuttuu ja niin meidänkin pitäisi.
Monet meistä myös ajattelevat että muun maalaisissa on eroja, eivätkä näin ollen lähde määrittelemään suhtautumistaan muihin pelkästään ulkomaalaisuuden perusteella. Itse esim. suhtaudun hyvin torjuvasti länsimaalaisille kuolemaa huutaviin risupartoihin, kun taas budhaa palvastelevat vinosilmät ovat mielestäni ihan ok.Kai ajatukset monella eroavat siinä onko muut kuin Suomalaiset vihollisia vai ei.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1552867
Dingelidong. Pojat ei ollu suvaitsevaisia.
Miten sinä porcus integroisit modernin yhteiskunnan ja Islamin?
Toi on täysin Afrikkalainen ilmiö ja sallittu esimerkiksi vain yhdessä arabimaassa.
Kerro toki missä mielessä.
Argumentum ad hominem
Ei tietääkseni, enkä ole mistään lähteestä löytänyt mitään järjestelmällistä joukkomurhaamista.
Vai oletko löytänyt jotain uutista, jossa kuvataan jonkun tietyn uskontoryhmän kaasuttamista, kokonaisten kylien tai kaupunkien järjestelmällistä raunioiksi pommittamista?
Näin minäkin luulin mutta tämä on ilmeisesti uutisankka, jos löydät suoran viitteen, joka tukee tätä väitettä niin kuulisin sen kyllä mielellään.
Niin ilmeisesti Jugoslaviassakaan ei tapahtunut kansanmurhaa, koska siellä on vielä elossa porukkaa? Hitler ei suorittanut juutalaisten kansanmurhaa, koska liittoutuneet ehtivät väliin ja juutalaisia on edelleen elossa? Ruandassa ei tapahtunut kansanmurhaa, koska hutuja ja tutseja selkeästi on edelleen olemassa?Siinä mielessä, että kansanmurhan tehottomuutta ei voi pitää todisteena kansanmurhan tapahtumattomuudesta.
"Haukkuessani sinua idiootiksi totesin vain faktan, en käyttänyt sitä argumenttina." Sä olet kyllä tosi ovela jätkä Taha.Ei ole, koska en käytä sitä argumenttina. Mutta tämäkin kuvaa ajattelusi tasoa.

Onko näillä joku suurikin periaatteellinen ero?Joukkomurha ei ole joukkotuhonta.
Ai yritätkö tässä nyt soluttaa kaikki Saddamin ilkeät tekoset CIA:n ja Yhdysvaltojen piikkiin?Olen. Näinhän toimi CIA:n käsikassara, mikä-saddam-sen-nimi-nyt-olikaan.
Niin sinäkö olisit tahtonut pitää Saddamin vallassa, koska se oli niin hyvä diktaattori ja jatkuvasti uhkaili muita mailla sodalla ja pari kertaa toteuttikin uhkailunsa. Laittomaksi hyökkäystä voidaan kyllä kuvailla mutta kansainvälisellä rikostuomioistuimella ei ole edes toimintavaltaa tässä asiassa, koska sodan oikeutus on käytännössä avoin poliittinen kysymys. Tosin Saddam esti toistuvasti YK:n tarkastajien toiminnan maassa ja en yhtään ihmettele, että spekulaatiot joukkotuhoaseiden valmistuksesta ottivat niin hyvin tuulta alleen.Mutta kerro nyt minulle, että miksi YK:n jäsenvaltion sotilaallinen miehitys ilman TN:n päätöstä ei ole laiton ja kansainvälisen oikeuden silmissä rikos?
Millä vitun logiikalla vedät tähän keskusteluun mukaan maailmansodat ja keskitysleirit?