Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Käyn vaa yksityissalilla missä voi rauhassa vetää nappia ja treenata ilman paitaa :confused:

Hitto oon kova jätkä, 10-tuntisen työpäivän jälkeen vielä salitreeni (Fuhrerin innoittamana etukyykyssä kasikertaakolmonen) ja useamman kilometrin kävely. Nyt palauttelen mäkkisafkalla ja limpparilla (kaupat ei enää olleet auki, mac onneks oli).

Käyn vaa yksityissalilla missä voi rauhassa vetää nappia ja treenata ilman paitaa :confused:

En mä nykysin enään noita oraalisia niin ja pakko pitää pitkähihasta kun ei nivelet kestä.
;)

Hyi sinua!

Hitto oon kova jätkä, 10-tuntisen työpäivän jälkeen vielä salitreeni (Fuhrerin innoittamana etukyykyssä kasikertaakolmonen) ja useamman kilometrin kävely. Nyt palauttelen mäkkisafkalla ja limpparilla (kaupat ei enää olleet auki, mac onneks oli).

Sinulla tuntuu olleen jännittävämpi päivä melkeinpä mitä minulla, itse kävin kaupassa.

Hyi, pitäsi kirjottaa extended essayta. Sain aikaiseksi 2 riviä, yhteensä pitäis tulla väh. 3500 sanaa. Kai se tästä pikku hiljaa, aikaa vielä koulun alkuun asti. Mut hyi silti :(
Onkos A tulossa? ;)
Miten ihmees juhlien järjestelyyn menee näin paljon aikaa, sitä hemmetin vaivaa ja tietty rahaa?? Tän pitää kyllä olla sitten sen kaiken arvoista ja tulla vähän enemmän kuin pelkkää lämmintä kättä, vaikka ei siinäkään mitään vikaa ole....:rolleyes: Mä oon vaan ihan väsy jo valmiiksi....
Kyllä nyt pyöreitä vuosia täyttäessä saakin nähdää vaivaa.. On se varmasti sen arvoista! Tulee olemaan elämäs bileet :dance:
Sinulla tuntuu olleen jännittävämpi päivä melkeinpä mitä minulla, itse kävin kaupassa.
Oho! Iskikö kassaneiti silmää? ;)

Ei, kato eri kauppa;)

Oli huppari päällä joten pisti käden olkapäälleni, toisen pakaralleni ja nojasi ylä-kehollaan minun leveää selkääni vasten...

Mulle ainaki isketään silmää kaikkialla missä kuljen.

Mulle ainaki isketään silmää kaikkialla missä kuljen.
Älä? Ettei vaan olisi mennyt naisilla roskat silmiin...

Hih, söin tänää tonnikalaa öljyssä keskellä kaupunkia jätskilusikalla ja farttasin voimakkaasti jota säikähtivät yökköen vastapäätä istuvat kaks jotain tyhmän näköstä pissiliisaa. Vitun jees, siinähän säikkyvät, pellet.

Taidan ruveta serranoja katsomaan ja pikku hiljaa nukkumaan...

Huh kun on jotenkin ihan rikkinäinen olo.. Nestehukka puolentoista litran limpparista huolimatta ja etureidet aivan jumissa.

Hauskaa tv-iltaa ja hyvää yötä sulle Janpa!

Back
Ylös Bottom