Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi että toi salkkareiden uusintojen Aamu on ärsyttävä.

Mä pidin sitä joskus nättinä.. Ei kyllä enää sytytä yhtään.

kamala liimaletti :jahas: sen roolihahmon typerä persoona vähentää hyvännäköisyyttä aika paljon. Katri taas on just kuuma.

Kiva mua kävi äsken kattomas se poika kenen kans olin siin onnettomuudessa ja sit sen äiti. Pari kiusaantunutta hiljaisuutta, kummankin äidit itki hiukan ja me vaan oltiin siinä että "kiva ku oot kunnossa". Ugh, onneks se visiitti on pois alta.

Ei oikein muuta kuin että onneksi se on kunnossa. Lohdutti mieltä nähdä, että silläkin on kepit :D Jotain revähdyksiä jalassa, joutuu todennäköisesti klinkkaamaan kepeillä kauemmin kuin minä vaikka mä sentään laitoin paskaksi koko jalan :D

Onpas ollut taas pitkä päivä, nyt onneksi pikku breikki ennenkun meni taas jatkuu...

Onpas ollut taas pitkä päivä, nyt onneksi pikku breikki ennenkun meni taas jatkuu...

Ei kyllä oikeen itekkään jaksais enää käydä töissä. Onneks ei olis enää pitkään niin sit alkais loma. :dance:

Voi että teiän kanssa, piti 6 sivua mennä takasinpäin että löysin oman viestin. Teillä on liian tylsää gayt!

Voi että teiän kanssa, piti 6 sivua mennä takasinpäin että löysin oman viestin. Teillä on liian tylsää gayt!
Tulet tänne aina kehumaan vai? :D ;)

Viimeisinkin kommentti oli:
Te ootte perseestä.

En ehdikään oluelle, kun pitää järjestellä asioita ja lähettää ja vastaanottaa sähköposteja :(

No, viikonloppuna sitten...

Back
Ylös Bottom