Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jaak mää vai`?

no aijaa...

varsinkaan jos ei muuta heru muilta...

mutta nyt meen käymään muualla...

Ei tuolla pihalla pysty olemaan, kun sataa ja ukkostaa :(

Taitaa taas tulla sisätiloissa vietetty päivä. Illalla saatan ehkä käydä ottamassa oluen kapakassa ja sieltä aikasin kotiin ja nukkumaan.

Hyvä sulle, JimmyJamma! :thumbs:

Ihan :kakka: sää. Ärsyttää kun just tänään olisin ollut ihan rantsufiiliksissä, en kyllä ole enää. Ehdin ehkä puol tuntia hengailla biitsillä, niin tuli jo ensimmäiset pisarat.

Hyvä sulle, JimmyJamma! :thumbs:

Ihan :kakka: sää. Ärsyttää kun just tänään olisin ollut ihan rantsufiiliksissä, en kyllä ole enää. Ehdin ehkä puol tuntia hengailla biitsillä, niin tuli jo ensimmäiset pisarat.

Näkykö tsirbuloit?:evil:

Päivää!

Sheivasin äsken kainalokarvat, olenhan :david:. Kirvelee.

Mä oon pitkään harkinnut yksien toisten karvojen ajamista ihan kokonaan pois.. Kainalokarvoja oon ajanut varmaan jo parin vuoden ajan, pysyy kainaloiden alue siistinä ja puhtaana. Nyt ne on kyllä taas päässeet vähän kasvamaan.

Alkoipa taas keijo keskustelu, heti kun JuniorLoverboy90 saapui.

Karppi, otaksun.

Kävin tatskan suunnittelemassa.
960e, jiihaa.

Hirmu kallis. Miten ison oikein otat?

Katon Pirates of the Caribbeania, olin jo unohtanut miten ihana mies Jack Sparrow on. Se on oikeasti täydellinen :haart:

Saatanan saatana meiän taloyhtiön kaapelin toimintaa! :curs:
Eilen ei näkynyt klo 22 jälkeen TV, eikä netti toiminut. Tätä on tapahtunut jo kolmena päivänä putkeen. Mitä ne kaapelimiehet tuolla oikein puuhaavat kun eivät saa mitään pysyvää aikaiseksi!

Toki, seuraavaksi tuun varmaan hakemaan auton sieltä :D Jostain syystä äiti haluaa, että mun auto ostetaan raumalta eikä turusta, mikä olisi miljoonasti helpompaa... kai sillä on jotain tuttuja :jahas: Nii että ilmoittelen sitten ni mennään ajelemaan :D
Loistavaa :) Mitään paikkavaihtoehtojahan ei tietenkään turun ja rauman lisäksi auton ostoon olisi.. :D
Noo, on se hyvä jos tutuilta saa halvalla sen Lada 1200:sen.. sellasenhan sä siis haluat?

Loistavaa :) Mitään paikkavaihtoehtojahan ei tietenkään turun ja rauman lisäksi auton ostoon olisi.. :D
Noo, on se hyvä jos tutuilta saa halvalla sen Lada 1200:sen.. sellasenhan sä siis haluat?

No oon mä nyt kattonu netistä muitakin paikkoja :D Ja joo, tottakai. Oon aina halunnu oman ladan.
Nojoo, sais sen kortinkin ensin... inssin piti olla 8.8 mut nyt siirtyy taas ku meni tää jalka. Täytin jo toukokuus mut eka se siirty ku en saanu paperiasioita hoidettua ja sit feilasin teoriakokeen kerran :D En varmaan saa ikinä korttia.

Sellasta pientä takapakkia vaan.. :D Kyllä sä sen kortin sitte jossain vaiheessa saat lompakkoos.. Jos et muuten ni sitte lahjomalla :D Minkäslaisia autoja oot katellu?

Back
Ylös Bottom