Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuun tänne niin halataan, sitten lopulta mä nukahdan sinuun kiinni painautuneena.

:zzzz:

AWW :haart:
Kivointa mitä mulle on pitkään aikaan sanottu :)

Hei hei nyt on yö se ei ole mitään rakkauden aikaa!
zombie-tutorial-02.jpg

Mut miten sit, ilman arskan päätä homma toimii, ei kai voi ihan suoraan kysyy et lähetääks johonki hengaa alasti??

Ööh voi ? Menestys ei välttämättä ole taattu, mutta tossa piilee se perimmäinen idea.
Oikeesti jos olisin mies ni mulla olis ihan pirusti naisia.

Yöhän nimenomaan on rakkauden aikaa.. Oot vähän pihalla Deviation.

Toisaalta ehkä et oo vielä päässyt yön hiljaisina tunteina makaamaan kiinni rakkaasi vartalossa, kuuntelemaan hänen hengitystään, hyväilemään hänen ihoaan... tai nussimaan siltä aivoja pellolle ja pillua verille... oothan vielä niin nuori.

Hyi mikä kuva.

Columbu puhuu aina niin kauniisti.

Uuh/Uhh. Himas juon viskiä ja kuuntelen musaa, hieno yö tulossa. Töihinki pitäs aamulla keretä, sit on pari päivää lomaa :)

Mä taas oon miettinyt että jos olisin nainen, mulla olis ihan pirusti miehiä :lol2:

Tasan ei käy onnen lahjat :D
Nomut toisaalta mullahan on pirusti miehiä :rolleyes:

mul ei oo pirusti naisia siks et 1 riittää, siinäkin on sillon tällön kestämistä :)

Back
Ylös Bottom