Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä tänää käyää hesassa porukoitten kans. Ei vittu kehtaa kysyy että käyääkö sikarikaupas :D Kukaa ei polta eikä tissuttele kun saunassa niin vaikeuttaa hommaa sen lisäks et on vielä viaton 17v. Sikariihh...

Huamentaa! Murentaja, ei mitään siggei kuulu polttaa!
Tänne on taas (vaihteeksi :D) tullu melko levotonta juttua.. Ja Alyssa, mä tulen oikeasti huomenna turkkuuseen, tuunko hieromaan sun niskoja? ;)

Semmonen iso kuubalainenhan on ihan must :D

e. vai jaksaisko tässä nyt vielä oottaa puol vuotta.

Miten vitus sä alyssa oot mopon kyytiin eksyny? Ooks sää vähän tyhmä?

PS. Miten on mahdollista että tuntuu siltä kun pallit on nyrjähtäny?

Ei Alyssa oo tyhmä... Sopivan älykäs mulle ainakin...

Menkää te pojat imeen sikareita(patukkaa) ja antakaa tän nyt olla ees hetki sellanen suhkoht heteropainoitteinen...

HAHAA Imatran BB kutsuu kohta, leirintäalueella mökki, kaupungille illalla hustlaamaan! :dance:

Ps. Kävin juuri hakemassa salilla tarpeellisiin show-lihaksiin pumpin, näytän isommalta.

Ps. Kävin juuri hakemassa salilla tarpeellisiin show-lihaksiin pumpin, näytän isommalta.
Takoittaako tämä että käytit penispumppua puol tuntia balettitunnin jälkeen?

Siinä sai varmasti forkutkin mehevään pumppiin kun oikein tunteella puristeli.

Tais hakea ennen balettituntia.. et vähän edes balettiasu kiristäis.
Nyt vois lähteä kaupungille.. Illalla sitten uimaan ja grillailemaan :dance2:

Kyllä, ruotsalaisen serkkuni lähettämä TRE KRONOR -penispumppu oli kovassa käytössä, koko tuplaantui niinkuin paketissa luvattiin! :dance:

9mm - One size fits all (teenagers)!

Sä alat hiipuun... :D

Mä vähän kiihotuin, kun aattelin sua pikku porsaana nostelemassa painoja salilla... älästi...

Taustalla soi jotain ruotsalaista homopoppia...

edit: käyn sauhuilla

~98 taitaa olla nyt, on se jossain yli sadassakin käyny.

Ei perse mul on nyt jo hirvee sika olo kun painoo on joku 75 mut oonkin tällänen hento ja heiveröinen tyttölapsi.. eiku..

Back
Ylös Bottom