Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pidin Juhannus kekkerit _vanhempien_ kämpillä - Ei vittu, ei näin.. Kaikki paskaks vaan, ei vittu mitää jöötiä oman ikäsissä nykyään ? Kenen mielestä on esim. hyvä idea heittää pullonkorkki paahtimeen?? Eikä tää edes ollut mitää verrattuna muihin tempauksiin.. Ei saatana! Paskaks vaan :jahas:

SAAAAAATANA!!!!!!! tarkastin pyykistä kaikki taskut huolella, sitten vielä mahtu lisää pyykkii. lisäsin yhen helvetin hupparin sinne.. enkä muistanu tietenkään tyhjentää taskuja:S
parasta vielä siinä taskussa oli iPod joka ei enää herää :'( ipod laturi ja kuulokkeet:S VITTUSAATANA!!!!!!!!! eikä ollu vanha podi... nyt se on pakko ostaa iphone mut vitut mulla sellasee oo varaa.

E::urjo::itku::kakka::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::0::jahas:
E2: 2kk vanha, ei löydä takuuQuit, 2päivää sit ostin siihen laturin ja kalliit kajarit EI VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E3: Huomasin sen ku pesukone lähti käyntiin ja hakkasin stopnappulaa mut ei toiminu :'(
e4: VITTU MÄ OON PASKA!!
e5: imo vittu mä oon tyhmä aasinkulli
e6: nytten sitten sain tietäää et ois pitäny painaa stoppii ainakin 10sekunttii EI VITTU!!!!!!
e7: ei mua vituta ei.
e8: ensviikonloppuna pitäis polkasta matkalle, nooo. passi laittaa huomenna sisään eikä kuulemma voi saada perjantaiksi! EI SAATANA HELVETTI, Ns. ei jumaperkele

Reilu puoli vuotta sitten ostin uudet Reebokin lenkkarit ja nyt on jo pohjat kuluneet sileiksi niin että välipohja loistaa ja iskunvaimmennuksen ilmat karkaa vinkuen harakoille. Eikö ne kiinalaisille lapsille osteta kunnon kumia pohjien tekoon?

e8: ensviikonloppuna pitäis polkasta matkalle, nooo. passi laittaa huomenna sisään eikä kuulemma voi saada perjantaiksi! EI SAATANA HELVETTI, Ns. ei jumaperkele
Ennen sai (parissa) päivässä muistaakseni vuoden passin. Kallis kuin mikä, mutta pelasti multa yhden matkan.

Nonnii, nyt rupes aivot taas raivon jälkeen toimimaan (myrskyn jälkeen on poutasää)
menin poliisin sivuille niin normaalissa passissa kestää 1vk, pikapassissa 2-3päivää ja maksaa vaan 14e enemmän :woot: ja sit saa väliaikaisenpassin just et annetaan heti ja kestää vuoden=) no mut pikapassii kehiin;)

e: no kyllä sekin helpotti paiskata podi paskaksi lopullisesti (Y) ensin ajattelin myydä sen phonen tilalta mutta menipä koneesee..

Aivan järkyttävä vitutus ja masennus. Aiheuttajana juhannuksen ryyppyputki ja sen aikana erinomaisesti hoidetut ihmissuhdeasiat. Ei helvetti mitä ihminen tuleekin kännipäissään tehneeksi...

Olihan taas päivä. Kuten aina, aamulla söin, ihmettelin maailman menoa ja lähdin treenaamaan. Sali oli kiinni. Lähdin sitten City Gymille, joka oli myös kiinni. Suunnistin Autotalon Motivukseen, joka oli kiinni. Meni vanhan linja-autoaseman vieressä olevalle salille ( Fitness Exspro tsjp), joka oli kiinni. Sitten menin steissin Satsille, joka aukesi kello 14.00 ja kello oli tuolloin 13.15.
Soitin 118 saadakseni Mayorsin numeron mutta he eivät löytäneet sitä. Menin kännykän IE:llä Mayorsin kotisivulle mutta yhteystiedot oliva niin epäselviä, että en saanut niistä mitään selvää. Menin kännykän Opera Minilla uudestaan Mayorsin kotisivuille mutta OM kaatui joka kerta sivua ladatessaan.

Päätin odotella Satsin avautumista ja seisoskelin siinä steissin ja vanhan postitalon välissä sen ajan...olihan kokemus ja hermo meinasi palaa...

Sats osoittautui kuitenkin muistojani (kävin siellä silloin, kun se avattiin) paremmaksi saliksi ja sain treenata ilmaiseksi jonkun kamppanjan takia.

Sali oli siisti ja siellä oli penkki, vinopenkki ja Smith, joilla sain treenattua rinnan ja ojentajillekin löytyi hyvä vekotin. Suihkussa oli shampoota ja jopa hiustenhoitoainetta, joten Sats saa minulta noin 8/10.

Tämän jälkeen menin terassille ja join kaljaa, koska huomenna ei ole duunia.

Joudun menee johku helvetin sukujuhlii johku mökille johku helvatun mäntyharjulle ensi lauantaina. Sinne on vähän niiku puol pakko mennä.

Viikon päästä perjantaina mun täti tulee visiitille lähistölle, ja sitä pitää mennä tapaamaa, taas aika pakko.

Enhän minäkää koskaa käy niillä kylässä. miks min pitää mennä paikalle jos se tulee sukuloimaa tännepäin suomee.. en voi käsittää.

Kävin ruokakaupassa, ja päätin ostaa myös heraa ja dekstroa..

Huomasin kotona vasta että myyjä oli ottanut 3 X heran hinnan, sen sijaan että ostin 2X hera ja 1 X dekstro.. Melkein 15 € kalliimmaksi tuli. Vittu ei pidä enää ostaa ruokakaupasta kun ei huomaa mitä on myymässä. Saa nähä jaksaako raahautua takas ja mennä selittää ja vaatii rahoja takas.

Ei hyvää päivää Sampo pankki! Nyt eletään 2008, miten VITUSSA teidän palvelunne ja korttinne eivät vaan voi toimia?

Kiva kun jäi ostokset kassalle, kun kortit ei pelannu. No luonnollisestikaan käteistä ei otosta saanut, kun kortit ei toimineet (ja mun korteissa ei ollut vikaa, koska kukaan sampon kortilla yrittänyt ei saanut nostettua rahaa). No marssin sitten valmiina huutamaan virkailijoille itiksen sampoa kohti, mutta kokeilin kuitenkin matkalla sitä pankin ederssä olevaa ottoa. Sieltä sain rahaa! Joku ilmeisesti istui sisällä syöttämässä massia.

Sain ostettua mitä piti, mutta jokaisen kaupan kassalla luki : Valitettavasti sampopankin kortit eivät toimi. Pahoittelemme! :lol2::lol2::lol2::curs:

Lämmittää ajatus siitä, että huomenna vaihdan miehen ja mun yhteisen tilin tapiolaan.

jäi ostokset kassalle, kun kortit ei pelannu

Sama homma täälläki. Onneks ei ollu paljoo kamaa ja hirveetä jonoo selän takana. Jokatapauksessa päätin että me vaihdetaan sitä pankkia nyt kun siitä on ollu aikasemminki puhetta. Tälläset pikkujutut just aiheuttaa sen lopullisen päätöksen tekemisen. :curs:

Huomenna pitäs lähtee Lontooseen ja jos ei ne paskakortit toimi sielläkään niin voehan rähmä.

tupakat loppu, no ei mitää ärrälle ostamaan. no pyörästä puhkee kumi ja vettä tulee niskaa niin perkeleesti.. sitte ärrälle päästyäni huomaan et lompakko jäi himaan.. ei vittu perkele.. ja kotona aattelen että jos sit illemmalla salille niin pari kilsaa kuitenki matkaa ja vettä tulee ku esterin vi*usta joten jää sekin väliin.. kotireeniä vaan mutta ku on painojakin niin *itun vähän!

No olin tänään sikalan välikatossa vetelemässä johtoja johtokouruun. Aluksi löin päivän aikana pääni kolme kertaa samaan poikkipuuhun en onneksi pahasti. Mutta sitten kun keräsin kamojani kasaan sieltä valmistauduin lähtemään kotiin(pienellä kiireellä), niin törmäsin taas siihen vitun poikkipuuhun. Tälläkertaa lensin seljälleni villojen sekaan ja taju pois. Heräsin sitten 20min päästä ihan tokkurassa ja lähdin kotti. Kotona kävin suihkussa ja sieltä lähdin hakemaan autoon varaosia. Perille pääsin ihan hyvin, mutta sitten loppujen lopuksi eksyin hesan keskustaan ja kolhin siellä auton vannetta katukivetykseen. Tuli onneksi vain pieni riipu. Nyt kutiaa joka vitun paikka, pää särkee, oksettaa, polvi on kipeä ja vituttaa aivan sanoinkuvaamattomasti.

Back
Ylös Bottom