Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ITsehän olen vitun humalasssa joten nyt tulee itun hlemeä settiä naisista... miten voi nainen pakottaa mua sheivaamaan kanilot kun olen vitun poisliini joten vittu hääää nyt ei toimi tämä kirjoitus monen kymmenen siiderin lonkun viinan jonkun humalssaas eli vitun taiteellisesessa koomassa jonka forumin topicccci visshiii vaati tai jotai? emt,,,, kai tää atäsät shitttttt.... vitun känni pajoitteluni tästä viestistä... naiset on seksahsi.... mo.

ITsehän olen vitun humalasssa joten nyt tulee itun hlemeä settiä naisista... miten voi nainen pakottaa mua sheivaamaan kanilot kun olen vitun poisliini joten vittu hääää nyt ei toimi tämä kirjoitus monen kymmenen siiderin lonkun viinan jonkun humalssaas eli vitun taiteellisesessa koomassa jonka forumin topicccci visshiii vaati tai jotai? emt,,,, kai tää atäsät shitttttt.... vitun känni pajoitteluni tästä viestistä... naiset on seksahsi.... mo.
Väärä ketju, ja et ole vielä kuule mitään juonut. Jatka vaan. Raportoi muutaman tunnin kuluttua uudelleen.

Pyssy-Pussy katos... Miks?
Kannattaa seurata Fuxin leffakriitikkoharrastuksia elokuva-arvosteluketjussa. Taattua laatua.

pyssy katos, juu. Ehkä löysi kadonneen orgasmin räplätessään itseään. Ehkä sittenkin yli kolmikymppisillä on toivoa...Ehkä.

Tätä juuri pelkään. ;)

Tuliko jo jännäkakka pöksyyn?

Tavataan, ellen ole lähtenyt baariin.

Taisin ehtiä?

e: ja anteeksi että en ole teidän kerhon jutuista selvillä. anteeksi.
en kerho juttuja niin tarkkaan seuraa :thumbs:

Et saa anteeksi! Olet siis useless tapaus :(

Kokemus. Tietää mitä haluaa. :whip:

Mä tiedän mitä mä haluan. Saan kaiken minkä haluan, ja jos en saa, en ois alunperin halunnukkaan! ;)

Kannattaa seurata Fuxin leffakriitikkoharrastuksia elokuva-arvosteluketjussa. Taattua laatua.

pyssy katos, juu. Ehkä löysi kadonneen orgasmin räplätessään itseään. Ehkä sittenkin yli kolmikymppisillä on toivoa...Ehkä.

pussy ja kadonneen orgasmin metsästys...Ei meinaa nalli laueta, toisin taitaa olla teillä nuorilla miehillä.:(

Mitä musiikkia ja mitä ruokaa... :eek:

Musiikkina naisten makuun SIMPLE MAN ja safkana broilerin rintafileitä. Satun tietämään, että pidät hyvästä ruuasta.;)

Kiitti vitusti... :D Näytänkö mä siltä? (no näytän)

Arvasin, että sä vedät just ton kortin.:hyvä: Eihän sitä hyvää ruokaa tarvii syödä , vaikka siitä pitääkin.:kuola:

Back
Ylös Bottom