Vinyylikeräilijöitä?

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Onko Pakkotoiston metallipuolella ketään vinyylikeräilijöitä? Tuli vaan mieleen koska itseltäni löytyy toista sataa vinyyliä ja nyt pitäisi päästä niistä eroon tilan puutteen vuoksi.

Älä helvetissä myy vinyyleitäs pois. Sua vituttaa sitten loppuikäsi. Mä tampio aikoinaan heivasin kaikki vinyylit pois lähes ilmaiseksi (tai osa kyllä meni ihan ilmaiseksikin) ja nyt on monta vuotta jo vituttanu ihan täysii. Oli varmaan jotain 200 vinyyliä, seassa todellisia helmiäkin.

Mäkin vein jokunen vuosi sitten kaikki Bad Religionin albumit divariin ja ryyppäsin ne viikonlopun aikana. Varmaan tähänastisen elämäni tyhmin päätös. Enkä edes muista mitään enkä varmasti saanut pillua.

Kirjoitan listan kun ehdin kiireiltäni.

Mitä vinyylejä itse haluaisitte? Voisin tsekata löytyykö multa niitä.

Löytyy mm. Anthraxia, Death Angelia, Testamentia, Voivodia, Overkillia, Sodomia, Kreatoria,...

Listan kirjoittamisessa kestää jonkin aikaa kun vinyylejä on toistasataa.

Kyllähän vinyyli on nykyään enemmän voimissaan kuin vuosiin ja varmasti ostaja löytyy levyille jos et älyttömiä pyydä. Suosituimpia levyjä on aikoinaan painettu älyttömät määrät mutta harvinaisemmasta kamasta hyvässä kunnossa voi joku maksaakin enemmän. Vinyyliä löytää kumminkin nykyään monesta paikasta jos osaa etsiä. Jopa Anttilasta sitä on taas alkanut löytymään. Mua vois kiinnostaa Testament, Slayer, Amorphis ja sen semmoinen kama jos on hyvässä kunnossa.

Multa löytys myös vinyyliä ja cd:tä myyntiin aika lailla, sais vain listaa aikaiseksi.. Huutoon tulee varmaan pian muutamia harvinaisia Black Metal cd:eitä myyntiin, jahka saa kuvattua tuotteet.

Multa löytys myös vinyyliä ja cd:tä myyntiin aika lailla, sais vain listaa aikaiseksi.. Huutoon tulee varmaan pian muutamia harvinaisia Black Metal cd:eitä myyntiin, jahka saa kuvattua tuotteet.
Jos viittit niin laita mulle privaa ennen niin kuorin kermat päältä sopivaan hintaan.

Back
Ylös Bottom