Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä vitun Eye???

Jätkähän sokaistuu rakkaudesta niin että näkee päin helvettiä ja alkaa jo hempeilybiisit soida ;)

OHO kirjotushärö :hyvä: . Joo tunnelmasta toiseen...

t: pussy

JIPPII MEITÄ YHDISTÄÄ HARRASTUKSET....:dance2: Naiset ja Naiset ja no joo... joku Treenaus....

Joku treenaus? Pfffhht...

Kunhan nyt jtn räpeltää mutta NAISET! Siinä vasta hyvä harrastus. [Ja niitäkin voi räpeltää...]

Joku treenaus? Pfffhht...

Kunhan nyt jtn räpeltää mutta NAISET! Siinä vasta hyvä harrastus. [Ja niitäkin voi räpeltää...]

Juu mää oon aina tykänny rämpyttää naisia. Siitä samasta kohtaa, kuin kitaraa. Mutta kitaraa on helpompaa rämpyttää, kun ne naiset jossain vaiheessa aina rimpuilee karkuun. Harrastuspohjalta nuo naiset ovat kyllä melko ihania. Omaksi en kyllä mielellään sellaista halua, ovat niin vaikeita ymmärtää.:jahas:

Vain tyhmille ihmisille asiat on vaikeita ;)

Juu kyllä mä asiat ymmärrän, mutta naista en sitten millään...

Nainen tapaa miehen, rakastuu. Vuosikymmeniä muuttaa miestänsä sellaiseksi, jollaisen itse haluaa...
...Sitten tulee se päivä, kun mies ei enää ole se sama mies, johon nainen rakastui.:lol2:
...Ymmärrä tässä sitten.:evil: Joten kaada itselles vaan...:rolleyes:

stna ei kalja maista :(

Back
Ylös Bottom