Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko piiskoissa piikkejä tai ees pienet metallipallot kärjessä? Voiko hasselhoff-naamaria käyttää tukehtumisleikeissä? Entä latex-asut, mitä kaikkia malleja sulla olis tarjolla?

Columbu sä oot liian viattoman näköinen tollasiin satuttamisleikkeihin :(

Piiskoissa on metallipallot, ei kylläkään mitkään pienet. Sellaset n. nyrkin kokoiset. Hasselhoff-naamari toimii myös tukehtumisleikeissä, kapula on erikseen että voi tukahduttaa huudot (ei taida tulla tarpeeseen kun sulla kuitenkin on niin pieni...).
Latex-asuja on kaikenlaisia, reikiä siellä sun täällä.. naisten mallejakin löytyy. Ihan vaan tiedoks et jos joku nainen haluaa tulla kolmanneks pyöräks, ni asuja kyllä on.
Olis mulla tietysti poliisiuniformukin, Village People -tyylinen.

kelpaako? :D

Okei, menin ehkä liian pitkälle.. Oikeesti mä oon tosi kiltti ja herttanen, mukavasta perheestä. Viettänyt suojattua elämää ja silleen. En oo ikinä tehnyt pahaa kärpäsellekään ja seksiäkin harrastan aina lähetyssaarnaaja-asennossa.

Mikä olis hyvä ohjelma Nelosen netti-tv-tarjonnassa? Kannattaako katsoa Huippumalli haussa -finaali? Tiedän jo lopputuloksen..

Voiko Miehuuskoetta katsoa enää YLE:n netti-teeveessä? Miehuuskokeen Rajko on hot, näyttää vähän Dinhon avatar-Baggiolta.

Kyllä mä saunan järkkään, ,muutenkin jos ei sopivaa mestaa löydä pohjien otolle niin vedetään meillä... Ja sit jonnekkin...
Mulla on kaks metriä levee sänky ja kaks ja puol pitkä...
Kaks makkaria ja kaikkee... terassit ja kaiken pölyt...
Voidaan vetää vaikka mitä ja minne, Columbu näyttää tosikyntensä ja sen ulkoinen siistipukumiesminä repee pahemman kerran...
Liha palaa saunassa ja toinen liha maistuu suussa...

Miltäs kuulostaa...?

Lähen nyt himaan muuten paneen... Tiedoks vaan teille keijoille...
:D

Oon kohta niin epätoivoinen että katson Äidit ja tyttäret. Sitten nukkumaan että huomenna jaksaa, pitkä päivä tulossa..

Mutsi ehdotti joskus et mentäis tohon ohjelmaan :D En oikein innostunut.

wanker.gif

Back
Ylös Bottom