Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei Jumalauta Jätkät Kahtokkaaa Kahen Kilon Siiika!

E: tää capslockin rajottaja on hanurista :(

sä oot kahen kilon siika :jahas:

Enpäs, oon melkei satakilonen norppa! :dance:

uu jea :thumbs:

uskalsin vasta äsken avata puhelimen. akku loppu lauantaina ja siitä asti ollu pois päältä. viestejä tullu 15kpl, kaikki sitä samaa ruikutusta et mis oot ja mitä teet ja mitä aiot tehdä. oli siel yks sellanenki et miks sun puhelin on pois päältä ja käski vielä avata sen :D ai että tykkään mun fiksuista kavereista.

Blondi? ;)

Joo, mutta miespuolinen :hyvä:

En nyt oikeesti tiedä et pitäiskö mennä nukkumaan. Ei huvita ja huomenna on vapaapäivä mut oon kyllä ihan kuollut.

Toihan kuulostaa just kivalta. Sellasta sopivan puuduttavaa ja fyysistä hommaa.

Voin mä tulla :D jos sä tuut siivoomaan mun kämpän. Pikkusisko oli torstain-perjantai välisen yön täällä kyläilemässä, juotiin kokista ja syötiin maksalaatikkoa ja sipsejä. Sotkut jäi paikoilleen ku lähin reissuun ja odotti nyt mua täällä...

Hahah, kieltämättä kyllä hiukan härskin kuuloinen kommentti :D mut ei piru, nyt pitää mennä nukkumaan tai herään huomenna vasta joskus kasilta illalla.

Lopuksi hiukan rappiotila Billy Talentia.

I hitched a ride, until the coast
To leave behind, all of my ghosts
Searching for something, I couldn't find at home

Can't get no job, can you spare a dime?
Just one more hit, and I'll be fine
I swear to God, this'll be my one last time!

duunista 5päivää vapaata..silti tääl pitää yöt kukkua..mut minkäs teet jos yötyön rytmi jää päälle..

Just tulin töistä, pekonimakkarat ja ranut uunissa, kylmä kalja kädessä ja kuuma punttimimmi kainalossa. :haart:

Voi vittu, on tullu selattuu vähä reilu 2 tuntia evilchilin videoita :S

Back
Ylös Bottom