Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pyh mitään blondivitsei. Oli aika työn takana saada purettua noi mun rakentamat esteet äsken kun hain ruokaa jääkaapista :D

Nooh, löysitkö Alyssa itseäs aamulla herätessä mistään oudosta/sopimattomasta paikasta?

En onneksi. Tosin pukumies laitto jutun poikki (ei ole oikea hetki, ei pysty jne. paskaa) -> vedin perseet -> käväisin ensiaputeltassa -> melkein päädyin harrastamaan kolmen kimppaa tyttökaverin ja jonkun randomin jätkän kanssa.... yms perussettiä.
Mun reidet on kyllä oikeasti tosi pahan näköset, tollasia syviä 20cm pitkiä naarmuja kummassakin sisäreidessä + mustelmat. Kiipesin aidan yli...

Karua meininkiä. Itteki sain viikonlopun aikana viitisen tikkiä pikkurilliin ja oon nyt viikon työkyvytön. Huippua.

Tulipas hyvä dokumentti Jimiltä. Voi voi Alyssa sun kanssa, ei kannata kiipeillä humalassa :D

En onneksi. Tosin pukumies laitto jutun poikki (ei ole oikea hetki, ei pysty jne. paskaa) -> vedin perseet -> käväisin ensiaputeltassa -> melkein päädyin harrastamaan kolmen kimppaa tyttökaverin ja jonkun randomin jätkän kanssa.... yms perussettiä.
Mun reidet on kyllä oikeasti tosi pahan näköset, tollasia syviä 20cm pitkiä naarmuja kummassakin sisäreidessä + mustelmat. Kiipesin aidan yli...

Karun kuulonen meininki...

E. Nytten voisin mennä telkkaria kattomaan että vähän saisin päätä nollattua, 6 aikaan sitten herätys:dance:

Pieni vitun nolo äksidentti. Muuten ihan hyvä viikonloppu, juhannuksena sitte ralli jatkuu. Tai ehkä jo huomenna.

np: Eazy-E - Real Muthaphukkin G's

Kyllähän tässä pitää nyt kesäkuu revitellä kunnolla kun on vapaata sopivasti. To-La vois juhlistaa jussina...miksei tietty jo aiemmin. :D

Tulipas hyvä dokumentti Jimiltä. Voi voi Alyssa sun kanssa, ei kannata kiipeillä humalassa :D

Ens kerralla sit tiedän... :D Typerintä on se, että olisin päässyt portistakin sisään koska eivät katsoneet rannekkeita kovin tarkkaan. Olin kyllä varmaan hauska näky kun kiipeän aitaa minihameessa, jään kiinni, repäisen vaan jalat irti ja sen jälkeen puolittain tipun maahan.

Billy Talent oli kyllä kova.

Ens kerralla sit tiedän... :D Typerintä on se, että olisin päässyt portistakin sisään koska eivät katsoneet rannekkeita kovin tarkkaan. Olin kyllä varmaan hauska näky kun kiipeän aitaa minihameessa, jään kiinni, repäisen vaan jalat irti ja sen jälkeen puolittain tipun maahan.

Billy Talent oli kyllä kova.

Voi jumalauta mikä näky varmaa :hyvä: siel on ollu äijiä nopeesti aidalla kanssa kun tyttö kiipee MINIHAMEESSA aitaa ylöspäi :D

Voi jumalauta mikä näky varmaa :hyvä: siel on ollu äijiä nopeesti aidalla kanssa kun tyttö kiipee MINIHAMEESSA aitaa ylöspäi :D

"EI JUMALAUTA JÄTKÄT KATTOKAA!" siel oli joku äijälauma vähän matkan päässä mut onneks ei ollu tuttuja. Ainakaan tietääkseni :D

Back
Ylös Bottom