🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Aijai kyllä luulen että Machdidan kettu juoksis alta pois ja voittais pisteillä. Thiago Silvaa vastaan vois olla paremmat mahikset.

Niinpä. Potku,juoksua,juoksua,potku,juoksua,juoksua.....tylsää!

Joo, UFC:lta tulee action figuureita :david:

Katellaan sitten ylihuomenna mikä se ilmoitus oikeasti on. Itse veikkaan FOXia ja Liddell vs. A. Silvaa ekan FOX-kortin maineventissä.

Jossain sanottiin ettei se liity ainakaan tv-diiliin mitenkään, mut en oo siit sit varma yhtään. No pian ei tarvii enää miettiä sitäkään sit

Oletko vetänyt sieniä??

Hehe, ollaanpas nyt realistisia, mitä annettavaa Wandyllä on Machidaa tai T. Silvaa vastaan?
Machida ja T. Silva molemmat uransa kovimmassa nosteessa, kun taas Wandy selkeesti jäähdyttelee jo.
Väitän että T. Silva on yhtä hyvä clinchissä ellei jopa parempi kuin Wandy, toisekseen mattopainikin on selvästi T. Silvan hyväksi, ulottuvuudesta puhumattakaan...

Machidan counter-tyyli on kuin luotu Wandyn kaltaisia ottelijoita vastaan. Machidan pysty-
ja mattotaidot on valovuoden edellä Wandyä. Wandy kun ei ole juurikaan kehittynyt vuosien varrella, lähinnä hidastunut.

Enkä tässä nyt väheksy milllään tavalla miehen meriittejä.

Hehe, ollaanpas nyt realistisia, mitä annettavaa Wandyllä on Machidaa tai T. Silvaa vastaan?
Machida ja T. Silva molemmat uransa kovimmassa nosteessa, kun taas Wandy selkeesti jäähdyttelee jo.
Väitän että T. Silva on yhtä hyvä clinchissä ellei jopa parempi kuin Wandy, toisekseen mattopainikin on selvästi T. Silvan hyväksi, ulottuvuudesta puhumattakaan...

Machidan counter-tyyli on kuin luotu Wandyn kaltaisia ottelijoita vastaan. Machidan pysty-
ja mattotaidot on valovuoden edellä Wandyä. Wandy kun ei ole juurikaan kehittynyt vuosien varrella, lähinnä hidastunut.

Enkä tässä nyt väheksy milllään tavalla miehen meriittejä.

Realistisesti en näe vieläkään miten Wandy on vastaantulija esim. Lyoto "Decision" Machidaa vastaan? Mun mielestä vastaantulija on kaveri joka ottaa kuokkaansa koko matsin ajan ja häviää jollain muulla tyylillä kuin tuomaripisteillä. Esim.Ken Shamrock oli täysin vastaantulija Ortizia vastaan 2 viimeisessä ottelussa. No tämä on mun mielipide ja se siitä.

Jason Miller valmistautuu matsiin Jacaren kanssa :D

1213265094.jpg

200806120009-spnavi_2008061200016_view.jpg

Back
Ylös Bottom