Star Wars: The Force Unleashed

Traileri

Swforce.png

Eipä tule PC:lle ei :curs:

Mutta ehkä hienoin Stawa-peli traileri mitä oon nähnyt. Nyt on osuttu naulan kantaan siinä, mikä on pelaajien mielestä hienoa pelissä: voima ja paljon sitä!

Kylmiä väreitä synnytti tuo pätkä :rock:

http://www.lucasarts.com/games/theforceunleashed/

http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_The_Force_Unleashed_(video_game))

Star_Wars_-_The_Force_Unleashed_Coverart.png

EU September 19, 2008

Muuten katsoppa tuosta Stawan kotisivulta tech videoo http://www.lucasarts.com/games/theforceunleashed/

valitse ylhäältä media gallery, sitten vasemmalta Web docs / videos ja sieltä listasta valitsee Unleashing the Tech. Mielenkiintoista tarinaa minkälaisia uusia juttuja ne on kehittellyt peliin.

Tech videossa hypettään:

"When the player steps into that world, this is going be the first time that they stop and "oooh" I'm in Star Wars".

Eli hyvää lupailee.

olin just kirjottamassa että eipä toi nyt niin uskomattoman hienolta näyttäny mut jos tää on tulossa wiille ni :hyvä::rock::hyvä:

Odotuslistalla on joo, sama fysiikkaengine kuin GTA IV:ssä pyörittää noita ukkoja ainakin joten hupia luulisi irtoavan kaikilla Force-jipoilla. Itse ainakin hihittelin kuin heikkopäinen jo GTA:ta pelatessa kun piti vetäistä kurvit suoriksi välillä jalkakäytävän kautta ja jalankulkijat lenteli ympäriinsä.

Tällaista löytyi:

"Star Wars: The Force Unleashed will make extensive use of the Wii Remote and Nunchuck's motion-sensing capabilities. As you'd expect, swinging the Wii Remote left-to-right, right-to-left, up, down or jabbing to forward all re-create the basic light saber actions. As we already discovered it isn't 1:1, but GamePro reports that it is still a satisfyingly immersive experience. Other more elaborate attacks include Force Power (pushing the Nunchuck forward); Force Repulse (Hold Z+A and swing the Wii Remote and Nunchuck downwards), and the Wii-exclusive Force Malestrom (Simultaneously press and hold Z+A, then swing down with the Wii Remote and Nunchuck continuously)."

Eli huitomaan pääsee, tiedä sitten miten käytännössä vaikuttaa tuo 1:1 mallinnuksen puuttuminen, vaikka ohjausta tuossa kehutaankin.

Joo ei Wiin peliohjain pysty älyttömän tarkkaan miekkaohjaukseen, ihan sen takia miten se on toteuttettu. Sisällä on simppelit liikesensorit ja tarkkuutta vaativia suorituksia varten sitten päässä IR-kamera joka liikuttelee ohjainta ruudun päälle laitettavan ledilamppujutskan mukaan tihrustaen, eli tarkkaa ohjausta varten ohjainta pitää osoittaa kohti ruutua.

Toisaalta, kyllähän tuollainen simppeli hutkiminenkin jo piristää pelimeininkiä, verrattuna siihen että hakkaat joypadia nakit punaisena.

Harmi, ettei tule PC:lle. Tosin ei mun tämänhetkinen masiina edes jaksaisi pyörittää kyseistä peliä, mutta tulevaisuudessa asia voisi olla toinen.

Eikös konsoleihin saa kytkettyä näppiksen ja hiiren jos haluaa? Mä en meinaan ole koskaan osannu ohjata konsoliohjaimilla. :david:

Lisäksi täytyy sanoa, että aikanaan luulin että Jedi Outcast olisi hieno peli, mutta tämä...Oujeah.

Piratismi syö kyllä hyvin noita pelijulkaisuja pc:ltä. Ehkä tämäkin joskus myöhemmin julkaistaan myös pc:lle.

Itse hankin tän kyllä Xboxille. Ei tulis mielenkään millään Wiillä pelata. Susipaska grafiikka pilais pelielämyksen heti, vaikka kuinka olis hienot kapulaohjaukset.

Piratismi syö kyllä hyvin noita pelijulkaisuja pc:ltä. Ehkä tämäkin joskus myöhemmin julkaistaan myös pc:lle.

Itse hankin tän kyllä Xboxille. Ei tulis mielenkään millään Wiillä pelata. Susipaska grafiikka pilais pelielämyksen heti, vaikka kuinka olis hienot kapulaohjaukset.

Nyt kun itselläni on vihdoin kone, jolla pelit toimivat, niin esim. Mass Effect kiinnostaa siinä määrin, että varmaan kiikutan sen kaupasta jonain päivänä. Syy siihen, että en warettaisi sitä, olisi että se ei toimi kunnolla pirana. Eli myönnetään, että jotain herkkupelejä olisi varmasti aivan pakko päästä pelaamaan ja sen takia joutuisi ostamaan pelin. Sitten onkin liuta paskoja pelejä, joihin en haluaisi laittaa euroakaan. Sitten taas jos tulisi uusi Baldur's Gate 2:n tai Fallout 2:n, niin ostaisin sen vain sen takia että kannatan wanhan-hyvän-ajan pelejä.

http://kotaku.com/389776/force-unle...-the-best-excuse-lucasarts-could-come-up-with

lucasarts sanoi:
[If we made the game for high-end PCs], someone with a low-end PC would have a watered down experience, they would have to turn all the settings down and it wouldn't be the same game. On the other hand if we made that game for as many people as possible then it's not taking advantage of what those $4,000 systems can do.

Nyt kun itselläni on vihdoin kone, jolla pelit toimivat, niin esim. Mass Effect kiinnostaa siinä määrin, että varmaan kiikutan sen kaupasta jonain päivänä. Syy siihen, että en warettaisi sitä, olisi että se ei toimi kunnolla pirana. Eli myönnetään, että jotain herkkupelejä olisi varmasti aivan pakko päästä pelaamaan ja sen takia joutuisi ostamaan pelin. Sitten onkin liuta paskoja pelejä, joihin en haluaisi laittaa euroakaan. Sitten taas jos tulisi uusi Baldur's Gate 2:n tai Fallout 2:n, niin ostaisin sen vain sen takia että kannatan wanhan-hyvän-ajan pelejä.

Totta. Nykyään tulee niin vähän oikeasti hyviä pelejä verrattuna noihin wanhan-hyvän-ajan peleihin (juurikin nuo Falloutit jne.), että parempi ostaa vaan ne hyvät, ei tule kalliiksi. Pääsee ainakin heti pelaamaan ilman että tarvii tapella jonkun kopiosuojauksen tai internet-aktivoinnin kanssa. Onneks toi tuleva Fallout 3 julkaistaan pc:lle. Menee heti ennakkotilaukseen, kun mahdollista

Jos tuo ei tule puuceelle niin minä ostan sitten konsolin. Kotor1 on kaikkien aikojen suosikkini ja Jedi Academyssäkin on helvetin hienoa juoksennella pitkin maita ja mantyja heilutellen valomiekkaa ja forcekuristella vihulaisia.

Back
Ylös Bottom