Ei kai me hävitä ruotsille tässä... (Firefox3 latauskisa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
Eihän tuo ole kuin lupaus ladata sillon ens tiistaina... kukaan ei pakota oikeasti lataamaan ja kivahan se on firefox tietoutta tuotakin kautta levittää ja pääasiana voittaa ruotsi ;)

Mä latasin sen beta version pari kuukautta sitten ja jouduin käyttämään järjestelmän palautusta...

Nojaa, macilla tota itse pyörittelen. Nopeemmin toimii mitä firefox 2.

mä oon käyttänyt tätä FF3sta beta 4sta asti ja hyvin on toiminut. toi beta nelonen ja vitonen kaatuili välillä, mut muita ongelmia ei oo ollu ollenkaan. Ja nää RC versiot on toiminut lähes täydellisesti...

edit.

ja kyl noi laajennuksetkin aika hyvin on päivitetty toimimaan, mulla taitaa olla 5 laajennusta ollu käytössä joista 3 tällähetkellä toimii. ja noi pari muuta varmaan alkaa toimii kunhan päivittävät vaan softansa :)

Miksi Ruotsi pitäis voittaa? Mehän ollaan niitä tuntia edellä muutenkin.

Mutta jos katsoit sivun läpi, niin tarkoituksena on mahdollisimman paljon latauksia vuorokauden sisällä.
Eli miten toi tunti siihen vaikuttaa?
Tuolla sivulla näkee kuinka monta ihmistä on ilmoittautunut lataamaan ohjelman sitten kun se tulee.
Lataa nyt edes vaikka et ottaisi sitä heti käyttöön.
Näin firefox saa taas lisää näkyvyyttä ja uhä useampi ihminen mahdollisesti älyäisi siirtyä pois explorerista.
Ihmeen ahdasmielistä porukkaa...

EDIT: Tollasen tuhannen ihmisen käpin kuroo helposti umpeen pelkän pakkiksen avulla ;) kaikki mukaan!

Täytyy täysin off topiccina sanoa, että siisti tuo Flash kartta :D

Onpa Kanadalla paljon maa-alaa, en ole koskaan edes tajunnut, toiseksi suurin maa-ala maapallolla. :)

Back
Ylös Bottom