Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Täh? Jätkä on 25 vuotias jos en väärin muista... nostanhan minäkin yli 120 kiloa vaikka nykyään lähinnä dokaan ja valitan kun treeni ei luista... ja ikää on 19v :D ensimmäisen kerran itseasiassa jo 16v:nä nostin tuon. Eli eipä ole kummoinen tulos se 120.

Eikö toi Panu kuitenkin oo suhteellisen roteva luontaisesti (tai varastotyön takia), ainakin sillo Idols -aikoina. Itse uskon että voisi tuon 120 nykiä ylös jopa perse penkissä mikäli on treenaillut pitemmän aikaa.

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=fSJPmbVrSvA

Mä haluisin nähä omin silmin kun tuo vinkuheinä nostaa 120 penkistä.

Minä taas haluaisin nähdä kun Anna menee vaa'alle, eikä lukema nouse yli 40 kilon.

Kelakkaapa muuten että Anna on 18 ja Panu on 25.. Anna on ollu 17 kun noi on alkanu seukkaan.. :D

pedobear.png

Onneksi suojaikäraja on Suomessa 16 eikä 18 vuotta. ;)

eikös se mee niin että alle 18v ei saa olla yli 18v kanssa, eli 16v voi olla vaan alaikäisen kanssa (16-17)?

edit. tai sitten mulla on vaan väärä mielikuva...

Eikö toi Panu kuitenkin oo suhteellisen roteva luontaisesti (tai varastotyön takia), ainakin sillo Idols -aikoina. Itse uskon että voisi tuon 120 nykiä ylös jopa perse penkissä mikäli on treenaillut pitemmän aikaa.

Ei ole Idols aikainen video, mutta en mä tota kyllä rotevaks menis kutsumaan?
http://www.youtube.com/watch?v=D51zGuExFmo

edit: ja suokaa anteeksi tämä offtopic!

Ja seksi harrastaminenko on laitonta alle 16-vuotiaana? :lol2:
Aika paskamaista jos alle 18-vuotias ei sais hommailla yli 18-vuotiaan kanssa. Ei olis kiva odotella, jos on tyyliin pari kk ikäeroa:D

eikös se mee niin että alle 18v ei saa olla yli 18v kanssa, eli 16v voi olla vaan alaikäisen kanssa (16-17)?

edit. tai sitten mulla on vaan väärä mielikuva...

Yli 18 vuotias ei saa olla alle 16-vuotiaan kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Vain jos vanhempi on auktoriteetti (opettaja, lääkäri, huoltaja) niin suojaikäraja on poikkeuksellisesti 18 vuotta.

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhdetietoa_ammattilaisille/asiakastyon_lakitietoa/suojaikarajat/

Mä haluisin nähä omin silmin kun tuo vinkuheinä nostaa 120 penkistä.

Haha, yllättäen keskustelu käänty Pakkiksella tässäkin topicissa penkkituloksiin, niiden tyyliin ja tekniikkaan. :D

Ei katsos kovat jätkät ei ole mitään lihavia bodareita, vaan normaalipainoisia, joilla on VOIMAA. Siitä on hyötyä tosielämässä; töissä jne. Toisin kun siitä, että omaa jotkut piilolihakset, mutta kun oikeesti pitäs jotain tehä, niin eipä tullu mitään.

Kerro ihmeessä lisää näistä "piilolihaksista". Meinaatko nyt, että fläsän alta ei erotu sitä lihasta? Eihän massa/lihaksen koko suoraan ole verrattavissa voimaan, mutta kyllä se nyt aika hyvin suuntaa näyttää. Ja itse olisin kanssa melkein valmis lyömään vetoa, ettei kyseinen kaveri sitä 120kg:ta penkkaa, sen verran heikon näköset ojentajat ja rintalihakset.

Juu en itsekkään oikeen tota panun 120 penkkiä tahdo uskoa, ainakin ulkosesti väitän jopa itsekkin olevan kovemmassa kunnossa, enkä silti 120kiloa penkkaa ja tiedän monta jotka on ulkosesti paljon kovemmassa kunnossa ja isomman kokoisia kun panu ja myös treennanu eikä penkkaa 120 kiloa joten luultavasti toi panun penkki on tehty jossain motivuksessa jonkin näkösellä laitteella missä 120kg vastaa oikeassa penkissä 80kiloa

Hohhoijaa. Menkää nyt vittuun hyvästä tredistä jauhamasta jonku saatanan Idols-laulajan penkkituloksista ja lihaksista. Vittu sentään, taas sama homma ku viimeksi Beckhamin kanssa. Perustakaa vaikka oma tredi ko. asialle niin saatte nysvätä rauhassa.

Jos sitte taas niitä kuvia?
larp2.jpg

raumalle_vesille.jpg

cook_everything.jpg

news.jpg

http://kuvaton.com/kuvei/menkat.jpg

Muistan joskus nähneeni netissä sellaisen sivun, missä oli tarina ja kuvat vähän saman tyyppisestä tapahtumasta. Kaksi murtovarasta oli tullut random miehen kotiin ja sitten alkanut vähän riehumaan. Lopulta murtovarkaat käskivät miehen ottaa kaikki vaatteet pois. Varkaat sitten liimasivat alastoman miehen kuntopyöräänsä kiinni pikaliimalla. Oli aika pahan näköset jäljet kaverin persiissä ja penkissä, kun oli repinyt itsensä siitä irti varkaiden lähdettyä, jopa Donaldin hiukset nousivat pystyyn niistä kuvista
trump1006PP_410_vi.jpg

Back
Ylös Bottom