Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tarkottanu sitä sun "friikkausta", mut muuten kyllä sitä tapausta. Mistä tiedät ettei niiden tyttökavereitten kanssa harrasteta vähän vaikka mitä ja se kaavailee susta lisäystä listalle? En halua maalailla piruja seinillä mut kannattaa silti olla tarkkanaMiehiin kannattaa harvoin luottaa :D
Varsinkaan pelimies-pukumiehiin
Totta kai se menee hyvin, tuun varmistamaan sen :D
Tai ainakin luulen tunnistavani, tullut sen verran monta käytyä läpi... Mut kattoo nyt. Onnea Alyssa)
9)).)::: Ja tsekkailee vielä futista, varmasti hieno mies. Ethän vaan hölmöile siellä festareilla :( Tätä suhdetta seurataan nyt pakkikselle tiiviimmin kuin Miron, Joonatanin, Oonan ja sen yhden nörttimuijan neljänkimppaa!
Töissä.
Himasa!
Paskalla!
Tunnistan kyllä playerin kun näen sellaisen, usko poisTai ainakin luulen tunnistavani, tullut sen verran monta käytyä läpi... Mut kattoo nyt.
Sä voit tulla suojelemaan mua miesten iskuyrityksiltä. Ja estämään mua lähtemästä iskemään miehiä ite :D
Juu mä tulen suojelemaan sua. Sekä miehiltä että itseltäsi :D Jos alkaa liikaa ahdistaa niin ainoastaan mut saat iskeä :DMutta nyt aiheen vaihtoa, miten poikien ilta?
Henkisesti vielä viime viikonlopussa :haart: :D
Ainiin, luin sun viikonlopusta jossain... Onko sulla sen naisen puhelinnumero? ;)