Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Netti toimii johdon kanssa.

En ole uskaltanut painaa resettiä, koska mulla ei ole mitään hajua että miten noi modeemin asetukset tarvittaessa laitetaan.

Onko muuten mahollista, jos resetoin, niin en pääsisi johdollakaan nettiin?

Mitkään tärkeät asetukset kuten lähiverkkoasetukset eivät resetoinnin yhteydessä häviä. Se vain hakee uudelleen kaikki osoitteet yms. Eli ihan huoletta voit resetoida sen.

Mitkään tärkeät asetukset kuten lähiverkkoasetukset eivät resetoinnin yhteydessä häviä. Se vain hakee uudelleen kaikki osoitteet yms. Eli ihan huoletta voit resetoida sen.
paitsi toisissa häviää. esim mulla ei jostain syystä löydä automaattisesti oikeaa vci arvoa tulee 100 vaikka pitäisi olla 33

Viivästetty kirjoitus epäonnistuu ulkoiselle kovalevylle

Mulla menee backupit ulkoselle kovalevylle ajastetusti ja kun käyn tuon backupin jälkeen sammuttamaan kovalevyä, ilmoittaa wintoosa(xp) tuollaista joka kerta. Voisiko syynä olla Lightroomin lrcat-tiedosto(eli pitääkö lr tuota swappina/varattuna vaikkei se olisikaan päällä)? Tuo on vain alkanut ilmenemään (suunnilleen) lr:n asentamisen jälkeen...

lrcat kyllä kopioituu talteen varmuuskopioinnin lokin mukaan, mutta tuo tiedosto lähinnä tuli ekana mieleen kun kone rupes tuota ilmottelemaan

Olisko kellään mitään ideaa, mitä läppäristä hajosi kun löin tulostimen kiinni usb porttiin ja samaan aikaan kun usb piuhan läppäriin kytkin sammui kone, eikä lähde enää päälle. Ilmeisesti jonkun virtapiikin otti? Pöytäkoneet ovat sisuksiltaan aika tuttuja, kun niitä on tullut kasattua jonkin verran, mutta nuo kannettavat ovat vierasta alaa. Pystyisiköhän tolle tekemään itse jotain vai pitäisikö suoraan huoltoon viedä? takuuta siis ei enää ole jäljellä.

Nyt on tapahtunut ladatessa tiedostoa netistä joku virhe ja työpöydällä on 0 kilotavun kokoinen tiedosto, jota en pysty mitenkään tuhoamaan, päällekirjoittamaan tai siirtämään roskakoriin. Miten tuollaisen saa pois?

Nyt on tapahtunut ladatessa tiedostoa netistä joku virhe ja työpöydällä on 0 kilotavun kokoinen tiedosto, jota en pysty mitenkään tuhoamaan, päällekirjoittamaan tai siirtämään roskakoriin. Miten tuollaisen saa pois?

Yritäs poistaa vikasietotilassa.

Asenna Unlocker-niminen ohjelma. Toimii varmasti.

En tosin tiedä huomaako normikäyttäjä noiden kahden kaapelin välillä kuvanlaadussa eroa.

Itse kuvanlaadussa tuskin, mutta mahdollisesti häiritsevä kuvan ajoittainen "värähtely" poistuu dvi:tä käytettäessä.

Minkä ihmeen takia mun uTorrent lataa lähes aina alle 1kt/s nopeudella? Se syö miestä..
Ja parhaimmillaankin tulee about 40kt/s, aika säälittäviä nopeuksia. Onko jotain kikkaa miten sais ne tulemaa nopeammin?
Meil pitäis olla dna:n 512Kb/s tai 1Mb/s nettiliittymä. En oo ihan varma, ku jossain vaiheessa sanottiin jotain ettei tota puol megasta enää olis.

mites kännykän "nokia" saa liitettyä koneeseen kun oon hävittänyt nokia pc suite ceedeen ja sitten kun lataan sen netistä niin sanotaan että väärä käyttöjärjestelmä.. olisi mitään muuta tapaa/ohjelmaa millä saisi sen kännykän koneeseen liitettyä?

Minkä ihmeen takia mun uTorrent lataa lähes aina alle 1kt/s nopeudella? Se syö miestä..
Ja parhaimmillaankin tulee about 40kt/s, aika säälittäviä nopeuksia. Onko jotain kikkaa miten sais ne tulemaa nopeammin?
Meil pitäis olla dna:n 512Kb/s tai 1Mb/s nettiliittymä. En oo ihan varma, ku jossain vaiheessa sanottiin jotain ettei tota puol megasta enää olis.

Ei se yhen megan nopeus tarkota että 1 mega/sec ois paras, se on vaan teoreettinen maksimi. Itellä 8/1 torrenteilla tulaa parhaimmillaan just se 900kts.

Mikä ihme voi olla vikana kun kaikki muut sivut on toiminu moitteetta ja videot pyörineet, mutta mlgpro.com sivulla ei näy mainokset eikä pyöri videot. Oon koittanu päivitellä flash playereitä ja javaa ja kaikkea mahdollista, mutta mikään ei oo auttanu:(

Mikä ihme voi olla vikana kun kaikki muut sivut on toiminu moitteetta ja videot pyörineet, mutta mlgpro.com sivulla ei näy mainokset eikä pyöri videot. Oon koittanu päivitellä flash playereitä ja javaa ja kaikkea mahdollista, mutta mikään ei oo auttanu:(

Sivusto näyttää toimivan ihan ok, joten ei sulla sattumalta ole palomuuri-/virustorjuntaohjelmistossa jotain automaattista pop up yms. blokkeria päällä?

Ei se yhen megan nopeus tarkota että 1 mega/sec ois paras, se on vaan teoreettinen maksimi. Itellä 8/1 torrenteilla tulaa parhaimmillaan just se 900kts.
Sanoinko mä niin? Enpä tainnut. Kysyin, että minkä ihmeen takia se tulee sitä 1kt/s nopeutta. Kaiken lisäksi jakajia olis paikalla, ni silti lataa sellasta 0.2kt/s per jakaja. Ja laitoin ton netin nopeuden vaan sen takia, että siitä vois päätellä, että mahdollisuuksiahan suurempiinkin nopeuksiin olis..

Osa operaattoreista ilmeisesti rajoittaa P2P-verkkojen, esim. BitTorrent, kaistaa.
Mulla torrentit alkoivat tulla täydellä nopeudella kun kytki salauksen käyttöön.

Back
Ylös Bottom