Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerrohan alyssa missä asut niin homma helpottuu huomattavasti ;)

Janpa tietää missä ;D eli siis turussa :D

witu iha karseet rusketusraidat.. :P ainuut paikat jotka ruskettunut on työhanskojen ja teepaidan hihan välis ja tietysti feissi kaulukseen asti..

witu iha karseet rusketusraidat.. :P ainuut paikat jotka ruskettunut on työhanskojen ja teepaidan hihan välis ja tietysti feissi kaulukseen asti..
Hoidahan homma itseruskettavilla guido-voiteilla kotiin :D
Janpa on huomenna Alyssan oven takana.. saapumattomuudelle on hyvät kertoimet. Kuka pelaa? ;)

samavika täällähi. ei voi ottaa arskaa kun se aina lähtee himaan ennnku on kotona, eikä kehtaa ilman paitaa töissä olla :D

Totta, mutta ei nyt mennä asioiden edelle ;)

e. perkeleen editoija :D

Alyssa, meillä on nytten kovat paineet.

Hittå että osaa olla nälkä heti kun käy vähän salilla pyörähtämässä, tänään menny jo 3 lämmintä ruokaa, joista edellisestä on vähän reilu tunti aikaa.

No huh huh :D

Tulet huonolla onnella takaisin, ruokaa ei ole. Söin kaiken..
-> suihkuun ennen kun isäpuoli tulee töistä, suuttuu mulle kuitenkin ku tuuletus loppuu klo 11.

Mainos Facebookissa:

Ei enää tekosyitä. Kokeile Vitalslim rasvan sitojaa 14 päivää Ilmaiseksi ja laita läskit kuriin! Ei ole ainakaan rahasta kiinni, läski.

Repesin hiukan :D :D :D

e: Ja kiva kun puhutte musta ja Janpasta ihan ku ei oltais paikalla ;<

nam nam. jauhelihakastiketta ja spagettia, lähtee päivän kolmas ruoka mullahi.

paljonkohan on jauhelihaa+italianpataa kcal/100g muutes?

e: Ja kiva kun puhutte musta ja Janpasta ihan ku ei oltais paikalla ;<

Niinpä! Olen syvästi loukkaantunut!

Rahkaa:kuola:

Heh, tänään salilta tullessa törmäsin yhteen naispuoleiseen kaveriini, joka oli jonkun kaverinsa kanssa. Ajo siinä niinkuin ei olis tunnistanutkaan, en tiedä johtukohan lauantaista:jahas: Aina sellanen, eipä tosin haittaakkaan.

Stander, mäkin olin tänään hikinen kun kävin salilla.

Heh, tänään salilta tullessa törmäsin yhteen naispuoleiseen kaveriini, joka oli jonkun kaverinsa kanssa. Ajo siinä niinkuin ei olis tunnistanutkaan, en tiedä johtukohan lauantaista:jahas: Aina sellanen, eipä tosin haittaakkaan.

Ajoitko sä sit sen tytön kaveria lauantaina, vai?

Stander, mäkin olin tänään hikinen kun kävin salilla.
Runoilijapoika japko ;)

Back
Ylös Bottom