Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sun on pakko jaksaa että saadaan niitä kuvia;)

E. Ajatukseni lähtivät harhailemaan lihan väristyksiin, nytten lähden salilla rautaa rakastelemaan ja toivon mukaan unohdan mokomat lihalliset himot.

In your dreams :D

Tää on ihan kauheeta. Oon niinq kaks päivää poissa ja tää paikka muuttuu jokski homojen chattipalstaks.

Kuka saatana on sanonut, että Turussa on parhaat muijat? Palakoon helvetissä.

Tää on ihan kauheeta. Oon niinq kaks päivää poissa ja tää paikka muuttuu jokski homojen chattipalstaks.

Kuka saatana on sanonut, että Turussa on parhaat muijat? Palakoon helvetissä.

Missäs sä oot ollu? Ja hei, äläs nyt :jahas:

Moi moi rontit. nyt väsyttää ja nukuttaa. pitäisköhän terassilla käväistä?
Hej pĂĄ dig!
Kyllä sun sinne terassille pitäis mennä ;)

Stander, mites pääsykokeet meni?

Hämeenlinnassa asuu sit 100% lesboja, kun ei täältä ainakaan tyttöystävää löydy kirveelläkään näinkin komeelle ja hienolle ihmiselle. :jahas::(

Jos rupeis keijoks (lue: tulis kaapista ulos) ja muuttais tampereelle niin käviskö flaksi?

Että osaa olla tylsää.. kait se on jonneki mentävä vaikkei kukaan mukaan lähiskään.

Stander, mites pääsykokeet meni?
Vituix ne män.

Ei sinällään harmita. Tai harmittaa, mutta oikeastaan on aika ristiriitaiset fiilikset, koska en mä sinne himona halunnutkaan, vaikka toisaalta olisin todella paljon halunnut muutosta elämään tai whatever...

Hesan tytöt oli mukavia kaikki. Ja ehanan näkösiä. :haart:

Hitto, pitäs maksaa paljakan mökki huomenna.

Hämeenlinnassa asuu sit 100% lesboja, kun ei täältä ainakaan tyttöystävää löydy kirveelläkään näinkin komeelle ja hienolle ihmiselle. :jahas::(

Jos rupeis keijoks (lue: tulis kaapista ulos) ja muuttais tampereelle niin käviskö flaksi?
Kaveri kerto että lahdessa ois paljon keijoja.

Koko etelä-suomi on täynnä keijoja ja lesboja;)

on keijoja täällä stadissa riittämiin, ja kaikki sekottaa minutkin keijoks. 3 kertaa 4viikon aikna kysytty oonko homo? :D Luulin että näytän heterolta..

Kuten mun kaveripiiri...

Muistin juuri, että pitäis ruveta kiristelee kehoa pikkuhiljaa. :wtf:

Mee Gymille vibraatioharjoitteluun :D

Ei helvetti:D Mitä tuolla oikeasti tehdään? En saa muuta päähäni kuin naisia ja surisevia vibraattoreita:D

Back
Ylös Bottom