Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää on se hetki; reissuun lähtöön alle seitsämän tuntia, puolet kamoista hujan hajan pitkin kämppää, on yö ja saan rauhassa pakkailla ja siivota kämppää.. Näköjään tää on mun "matkarutiini". Viikon reissu, helmi!

Rölö. Kirjoitan marketing-bullshittiä esseemuotoon, pitäisi saada aamuun mennessä palautettua. Pelottavan hyvin alkaa konsulttijargoni luonnistumaan :david:

Täällä taas.. Intin punkassa ja viikko edessä!

Vai että kesäkurssille.. Nehän on just hyviä. Yksinäisiä misuja, joita kannattaa mennä jututtamaan. ;)

Kirjoitan tässä referaatintynkää Andersonin ja Naruksen kirjan käsityksestä uuden asiakassuhteen muodostumisesta.

Okka. Olis itse asiassa pitäny kysyä sulta lakonisesti, et "mikä asiakkaan ongelma NYT on..?" :D Heh! Tsemiä sinne.

Edit. Miks ei voi olla? Millaisella sit oot ollu? PAKKOleirillä? :D

Okka. Olis itse asiassa pitäny kysyä sulta lakonisesti, et "mikä asiakkaan ongelma NYT on..?" :D Heh! Tsemiä sinne.

Nonni, johan valmistui. Markkinointi on kyllä aiheena ihan hauska, varsinkin sillä tasolla kun käsitellään sitä että miten esim. firmat tekevät kauppoja toistensa kanssa ja millaisien vaiheiden kautta prosessi menee. Malleja tehdä diilejä ja sopimuksia on abaut yhtä paljon kuin firmojakin, kaikilla oma tyylinsä toimia, mutta kaikista löytyy silti jotain samanlaista ja jotain erilaista mitä voi koettaa päässään pohtia.

Mutta onneksi musta ei ole tulossa taloustieteilijää, on vain sivuaineena tämä :D

Iltoja, olipa taas virkaintosia poliiseja. Olin tos huoltoasemalla kaverin kanssa ja nojailin siinä pyörään niin poliisi pysähtyy ja tulee kysyyn ootteko te selvinpäi :D

Jees, näyttää toimivan tää unirytmin pyöräytys. Seiskalta nukkumaan ja kahelta ylös :rock:

Back
Ylös Bottom