Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeps.. Pitäisköhän sun ja mun aloittaa ns. kaksiodraama? ;););)Vai että kolmiodraamaa pukkaa...;)
Sama täällä.. Jos nyt menisin nukkumaan, ehtisin melkein saada hyvät yöunet. Muttei vielä huvita, kun sit seuraava juttu mitä tapahtuu on herääminen aamulla ja töihinlähtö.Ei hitto, ei jaksais mennä huomenna töihin...
¨Mitä luulet, uskallatko?? ;) ;)Jeps.. Pitäisköhän sun ja mun aloittaa ns. kaksiodraama? ;););)

Ahaa,no ei sitten !En mä ehkä, mun poikakaverit tulis mustasukkaisiks..

Joo.. Mä aloitan hieromalla Janpan paidan läpi sen suuria kiinteitä rintalihaksia. Hyväilen niitä ensin pehmeästi sivellen, sitten yhä rajummin. Samalla painan innosta tärisevän vartaloni Janpan kiihkeästi huohottavaa ruhoa vasten. Kumarrun Janpan puoleen ja alan hitaan nautinnollisesti nuolla kostealla kielelläni massiivista kaulaa, jykeviä leukaperiä, miehekkäitä poskipäitä...Kimppakivaa koko jengin kanssa!
Joo.. Mä aloitan hieromalla Janpan paidan läpi sen suuria kiinteitä rintalihaksia. Hyväilen niitä ensin pehmeästi sivellen, sitten yhä rajummin. Samalla painan innosta tärisevän vartaloni Janpan kiihkeästi huohottavaa ruhoa vasten. Kumarrun Janpan puoleen ja alan hitaan nautinnollisesti nuolla kostealla kielelläni massiivista kaulaa, jykeviä leukaperiä, miehekkäitä poskipäitä...
:whip:Mulla onkin sellaiset otteet, ettei hurjimmissa kuvitelmissannekaan...
Mulla onkin sellaiset otteet, ettei hurjimmissa kuvitelmissannekaan...