Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei täällä nyt oikeen kyllä ole minkäänlaista meininkiä. Kaikki taitaa olla ryypiskelemässä..

Juuh.. ja liian kovia menemään nukkumaan. Nössöjen touhua moinen.

Iltaa itse kullekin säädylle.

Iltaa iltaa, tulikos sitä käytyä jossain?

Siis ei helvetti, minkä takia mä vieläkin vaan istun koneella..

myöhänen editti. Kyllä nyt on mentävä maate! Öitä.

Iltaa iltaa, tulikos sitä käytyä jossain?
Jaa minultako kysyit? No ei todellakaan. Mistäs niin päättelit? Kunnon HC-Bodymunkki ei lähde ikinä katabolisille teille, tai jos lähteekin, niin hyvin harvoin. :david:

Vituiks meni koko ilta :( itkettää.

Joo sama homma, oli jotain itkupilli akkoja hihat täynnä jas it terassilla parut lonkerot, mutta ei itse baariin päässy. Paaska tuujri.

Hehee oli muuten pikkasen koomisen näköstä, kun yks pappa betalar bemari kurvas mun eteen kaupungilla. Takaikkunasta näky vaan 2 ihan saatanan isoo tupeerattua hiuspalloo. :D Blondeja..

Voi vittu just kotia ja fast to pakkis, pellit totta kaik kiinni ---->koht nukkuuu

pS. Meinas irtoo, mut ei ihan

Joo sama homma, oli jotain itkupilli akkoja hihat täynnä jas it terassilla parut lonkerot, mutta ei itse baariin päässy. Paaska tuujri.

Mä pääsin baariin asti, mutta kaveri oli liian kännissä -> lähti kotiin. Toinen kaveri vikitteli jotain äijää. Muut hajaantuneena ympäriinsä. Eksä kutsui kylään ja olin ihan menossa, kunnes hän "muistaa, että onkin huomenna töitä", eli en voi mennä sinne. Lähin sitten himaan ja vituttaa niiiiiin paljon. Ainiin ja takana 3h yönet + 8h työpäivä. :down:
Pistäkää paremmaksi.

hahahahah ahtikin jo pakkikksessa, irtosko??? :D

Eiköhän tämä ole tältä illalta jo nähty.

Öitä! :zzzz:

Back
Ylös Bottom